Ik heb zelf mijn advertentie gemeld bij jullie, dacht dat ik een bericht kon toevoegen, helaas kon dit niet, vandaar even op deze wijze. Ik heb een nieuwe advertentie gemaakt. Nergens staat het onderstaande in mijn tekst, echter bij plaatsing is het wel te zien, maar als ik het wil weghalen door te gaan bewerken, is het wederom nergens zichtbaar. Hoe kan ik het er uit halen, als ik het niet zelf te zien krijg?
Ik heb geprobeerd om die onzichtbare codes uit je advertenties te halen, maar dat is me tot nog toe nog niet gelukt. Ergens lijkt er iets in de opmaak te zitten waardoor je al die vage codes te zien krijgt.
Ja dat klopt inderdaad, ik heb het volgende advies gekregen van Bart:
Het lijkt erop dat ze een copy/paste heeft gedaan vanuit Word. Dat gaat niet helemaal goed... De makkelijkste manier om dit op te lossen is de tekst eerst even copy/pasten in b.v. Kladblok, of in een (lege) PB. Als ze die tekst vervolgens copy/paste naar de Markt dan zou het goed moeten gaan.
Maar zijn oplossing gaat ook niet geheel goed, die tekst is nu wel weg, via lege PB gedaan, maar dan wordt alles achter elkaar geplakt in de advertentie, totaal 1 chaos om te moeten lezen............ Dus toch maar via Word gedaan, dan komt de tekst wel weer goed, echter is al het vetgedrukte onzichtbaar geworden....... terwijl het in bewerken wel weer zichtbaar is............., maar bij plaatsing dus weer niet..........
Daar komt bij dat ik linkjes vanuit mijn Album nooit rechtstreeks in een advertentie kan plaatsen, dan kunnen bokkers de linkjes niet openen, doe ik het eerst in Word en dan kopieren en plakken kan het weer wel (maar komt er dus soms zo'n tekst kennelijk in beeld.
Hoe is dat dan op te lossen, ik vind het zo wel iedere keer erg omslachtig als ik zo advertenties moet gaan aanpassen.
Wat er gebeurt, is dat op het moment dat je in word een advertentie maakt, je allemaal 'wordcodes' meekopieert die door word gebruikt worden om je tekst op te maken. Maar dat zijn hele andere codes dan online gebruikt worden (HTML), waardoor het systeem niet goed weet wat er met alle codes moet gebeuren, en dus zie je die gewoon in je advertentie staan.
Je kunt het beste de tekst voor de advertentie gewoon in het scherm typen, en voor vet gebruik maken van het knopje in het advertentiescherm. Als je HTML kent, kun je daarmee makkelijk links maken die wel direct vanuit de advertentie aangeklikt kunnen worden.
Dank voor je uitleg, ik weet niet precies wat je met HTML bedoelt.........
Als ik naar mijn album ga, ik kies een foto uit die ik zou willen plaatsen, ik ga daar op staan met de muis, enkel klik re, 'kopier locatie van afbeelding', komt er het volgende te staan, als ik dan die kopie plak in de advertentie: GroteFoto-KG4OY44E.jpg (bij foto eerst dubbel klik er op, dus vergroten) dan wel Foto-KG4OY44E.jpg (bij enkel klik) Bij aanklikken 'kopier afbeelding' komt er helemaal niets zinnigs in beeld in de advertentie. ('Eigenschappen' verschijnen sowieso niet met re muisklik) Beide bovenstaande linkjes werken niet voor bokkers om te kunnen aanklikken.
Plaats ik echter de kopie ('kopier locatie van afbeelding) in een link, in een Word document, dan zie je dit (na er een kopie van te hebben gemaakt (anders kan ik hem hier niet plakken): http://www.mijnalbum.nl/Foto-X8WO8KRB.jpg 'kopier afbeelding' werkt sowieso niet.