Voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maria_urk

Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-13 10:06

Hallo!
Ik ben via via ook op bokt terechtgekomen, ik snap het nog niet helemaal maar dat zal vast wel goedkomen!
Ik zal me even voorstellen, ik ben Maria Visser, 19 jaar en woon op Urk.
Heb 2 verzorgpony's, maar het voelt als eigen, want ik zie de baas niet vaak en ik kan en mag alles met de pony's doen :)
een fjord genaamd Zora, hier rijd ik zelf op. We rijden alleen recreatief. Lekker door het bos, sprongetjes maken en af en toe wat hobbelen in de bak. In het voorjaar en de zomer heb ik dr vaak voor de kar :)
En een welsh, genaamt Punker. Op zijn paspoort heet hij officieel Robbin/Robben, maar dat vond ik geen leuke naam. Toen hij bij ons kwam had hij punkmanen, dus hebben we hem Punker genoemd :) Daar laat ik vaak een ander meisje op rijden, die zelf een shetlander heeft en daar eigenlijk al te groot voor is. Ook Punker staat met mooi weer vaak voor de kar. Dat vind hij erg leuk!
Ik hoop dat ik Bokt snel een beetje begin te snappen, ik ben nu vooral op de markt aan het rondkijken voor wat leuke spullen & een gezelsschapsshet voor de dpony van mijn zusje.
Groetjes Maria
(Kan iemand mij ook vertellen hoe je foto's moet toevoegen?)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:58

Welkom Maria. Over foto's toevoegen kan je in de help al heel veel lezen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help
Ook hier op WWW is de vraag al met grote regelmaat voorbij gekomen, dus met de zoekfunctie is er vast en zeker ook heel veel te vinden.

claudiaax16

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 09:59

Heej maria xD
Ik woon ook in Urk
En Je kent me wel !
X