Nieuw & vraag :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Romoo

Nieuw & vraag :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 22:13

Hey bokkers ! :p
Ik heb nu een tijdje bokt en vond het tijd om een onderwerp te maken :)
Ik ben Romy, ik ben nog maar 13 jaar oud, en zit op het vwo :)
Ik rij paard bij Theeglas hier op bokt en dan rijd ik op Rana en die verzorg ik ook :)
Rana is een hele lieve mooie merrie van 1,46 hoog , ze krijgt binnenkort een veulen :D

Verder had ik nog een vraag, hoe kan ik mijn avatar veranderen? Het liefst een bewegend plaatje maar als ik een foto doe is het bestand te groot en zelfs als ik de foto iets kleiner maak is het nog te groot ...

Groetjes Romy ! :D
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 02-03-13 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam instructie op verzoek verwijderd

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Nieuw & vraag :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 22:42

Hallo Romoo en welkom hier op Bokt! Ik wens je hier een heel plezierige en leerzame tijd toe!

Je hebt een probleempje met je avatar. Ik denk dat de oplossing zit in de Bokt Verklein-tool. Hier is hij: http://www.bokt.nl/verkleinen.php Als je deze gebruikt, zou het moeten lukken.

Antwoorden op vragen zoals deze kun je vinden in de Bokt Help. Deze staat rechts, helemaal onderaan je pagina. Naast de help staan ook de Bokt regels. Ik wil jou graag de tip geven om deze allebei rustig door te lezen, dan wordt je vast al een heleboel duidelijk over hoe het hier werkt en wat hier wel en niet kan en mag.

Nogmaals heel veel plezier hier op Bokt en pas een beetje op hier, het is nogal verslavend...

Romoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 23:27

JPitty schreef:
Hallo Romoo en welkom hier op Bokt! Ik wens je hier een heel plezierige en leerzame tijd toe!

Je hebt een probleempje met je avatar. Ik denk dat de oplossing zit in de Bokt Verklein-tool. Hier is hij: http://www.bokt.nl/verkleinen.php Als je deze gebruikt, zou het moeten lukken.

Antwoorden op vragen zoals deze kun je vinden in de Bokt Help. Deze staat rechts, helemaal onderaan je pagina. Naast de help staan ook de Bokt regels. Ik wil jou graag de tip geven om deze allebei rustig door te lezen, dan wordt je vast al een heleboel duidelijk over hoe het hier werkt en wat hier wel en niet kan en mag.

Nogmaals heel veel plezier hier op Bokt en pas een beetje op hier, het is nogal verslavend...

Dankjewel!

Romoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 23:32

Romoo schreef:
Hey bokkers ! :p
Ik heb nu een tijdje bokt en vond het tijd om een onderwerp te maken :)
Ik ben Romy, ik ben nog maar 13 jaar oud, en zit op het vwo :)
Ik rij paard bij hier op bokt 'Theeglas' en dan rijd ik op Rana en die verzorg ik ook :)
Rana is een hele lieve mooie merrie van 1,46 hoog , ze krijgt binnenkort een veulen :D

Verder had ik nog een vraag, hoe kan ik mijn avatar veranderen? Het liefst een bewegend plaatje maar als ik een foto doe is het bestand te groot en zelfs als ik de foto iets kleiner maak is het nog te groot ...

Groetjes Romy ! :D