Aanbod nepartikelen op BM?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Aanbod nepartikelen op BM?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-13 17:56

Ik weet van marktplaats dat het niet getolereerd worden als er nep artikelen worden aangeboden (partijen nep-uggs die worden verkocht e.d.) maar hoe zit het hiermee op de Bokt markt? Zullen ongetwijfeld onwetende mensen zijn die denken mooie schoenen/horloges/shirts tegen dumpprijzen te kopen, terwijl het gewoon nep is en vaak van slechte kwaliteit. Ikzelf vind dit niet kunnen (en al helemaal niet op een paardenforum/markt), maar hoe zit dit met de overige gebruikers van bokt, wat vinden jullie hiervan? Het zal niet in grote getale voorkomen, maar ik ben sowieso al wel 3 advertenties tegengekomen waarin het mijn inziens om fake producten gaat.

Het gaat overigens om bijvoorbeeld kleding en schoenen, niet over paardenspullen.

:wave:

Monchou

Re: Aanbod nepartikelen op BM?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 17:59

Tja.. ik vind dat mensen zelf verantwoordelijk zijn als ze denken een horloge van geweldige kwaliteit te kunnen kopen voor €10. Komop, je kunt mensen niet overal voor beschermen.. Hopelijk leren ze ervan dat je nou eenmaal niet voor een dubbeltje op de eerste rang zit :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 18:11

Laat ik nou 2 weken geleden nog belazerd zijn met een internet aankoop, had een merkproduct besteld (en ook de winkelprijs er voor betaald, het artikel was nieuw, zeker geen geval dubbeltje eerste rang) de afbeelding bij het artikel kwam overeen met het merkproduct, ook stond in de omschrijving de omschrijving van dát merkproduct, alles aan de advertentie klopte.

Toch mocht ik een nepper ontvangen, omdat de verkoper het blijkbaar nodig vind om zijn merkloze artikelen aan te bieden als merkproducten en ook de prijzen daarvan te hanteren. Dit was niet op Bokt maar op een andere grote bekende website, maar hiermee wil ik aangeven, dat het echt niet alleen de mensen treft die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Verkopers die hun nep producten als merkartikelen verkopen, mogen van mij ophoepelen, waar dan ook.

Oscar
Forumcoördinator

Re: Aanbod nepartikelen op BM?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 23:09

Op de BoktMarkt is het niet toegestaan om imitatie merkartikelen en/of partijen imitatiegevoelige artikelen waarvan de echtheid niet kan worden gegarandeerd aan te bieden.
Mocht je dit toch tegenkomen dan mag je altijd een TEM plaatsen.