en toen had ik weer een paard..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paige2011

en toen had ik weer een paard..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 19:05

Hoi iedereen!
Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Joyce 25 en woon in Emmen.
Op mijn 18e kocht ik voor het eerst mijn eigen paard, een tinkermerrie Lady.
Ik kocht haar als veulen en heb haar 6 jaar gehad. Ik heb haar zelf beleerd en ze heeft in haar laatste jaar ook een veulen bij mij gehad.
De situatie (studie) veranderde waardoor ik ssteeds minder tijd voor haar had. Bijrijders en verzorgers heb ik allemaal geprobeerd,
maar het is lastig iemand te vinden die rekening houdt met jouw manier van rijden. We besloten haar uiteindelijk te verkopen.
Met veel verdriet en pijn hebben we die beslissing gemaakt en een heel liefdevol en fijn thuis voor haar gevonden, ik heb nog maandelijks contact met de nieuwe eigenaresse. Ook het veulen Paige ging met 9 maanden oud naar een nieuw gezin.
Helaas kreeg ik na een jaar het bericht dat ze haar weer wilden verkopen omdat ze toch liever een volwassen paard wilden waar ze al op konden rijden.
Het idee dat ze de markt weer op zou gaan en wie weet waar ze terecht kwam vond ik vreselijk en dus kocht ik haar terug.
Ik studeer bijna af en heb de tijd dan ook wel voor haar, dus ze blijft wel bij mij :)
Niet gepland maar wel erg welkom mag ik me weer eigenaar noemen van Paige. Paige wordt in mei 2.
Ik hoop hier op het forum tips te kunnen vinden want de tijdelijke eigenaren van Paige hebben haar behoorlijk weten te verpesten..
Groetjes Joyce

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 19:09

Paige2011 schreef:
Ik hoop hier op het forum tips te kunnen vinden want de tijdelijke eigenaren van Paige hebben haar behoorlijk weten te verpesten..

Tip 1: Zet zulke dingen niet op internet neer. Het is ontzettend subjectief en je beschuldigt mensen ergens van terwijl je misschien niet alles weet.

Veel plezier met je nieuwe paard :) .