Totale paardenleek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lois1982

Totale paardenleek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-13 17:11

Hoi,
Sinds enkele weken zorg ik wat voor de paarden van mijn buurman. Ik flikkerde wat voer en hooi erbij.
Het is een shet en een quarter. Van de quarter dacht ik dat het een oud beestje was, maar blijkbaar wordt ze dit jaar 2. Na een tijdje is er een soort band ontstaan en ben ik me beginnen te verdiepen in paarden en heb ik al wat raad gekregen via een ander forum en vind het steed leuker en leuker te worden.
Met de 2 paardjes ga ik wat clickertraining doen, ik werk vooral al met honden nu.
Honden gaan mee naar de wei, dus ik heb 2 vliegen in 1 klap.
En als klapper begin ik komende week met lessen paardrijden bij krista sterrenburg. Zij heeft de andere 2 paarden van mijn buurman gestald staan. 1 van de 2 is trouwens de moeder van het paard waarvoor ik nu zorg en mijn buurman zou het leuk vinden dat er een klik tussen mij en lois zou komen dan kan die samen met mij en zijn eigen paard nog eens in het bos gaan rijden. Lois was van zijn ex en zij kijkt er niet meer naar om.
Krista zal mij verder ook begeleiding in de verzorging.
Tommy, cheyenne en mijn working kelpie zirka
Afbeelding
De moeder van cheyenne, lois
Afbeelding

Ninia

Re: Totale paardenleek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 17:14

Wat leuk! Ik zie 2 goed verzorgde paarden en een nette paddock/bak met goede hekken erom heen. Leuk dat je zo enthousiast bent geworden. Hier op Bokt kun je veel informatie en adviezen vinden en het is helemaal goed dat je lees gaat nemen. Veel succes en plezier!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-13 23:31

Welkom hier!
Wat leuk dat je zo snel het gevoel voor paarden hebt gekregen en reuze enthousiast bent geworden. *\o/*
Spannend dat je ook gaat lessen.
Veel plezier op bokt en met de paarden!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 11:11

Omdat dit een dubbeltopic is, plaats ik hier een slotje.