Eigen berichten, topics zonder bolletje blijven staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Eigen berichten, topics zonder bolletje blijven staan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 15:11

Beetje onduidelijk misschien. Maar als je op dat icoontje voor een topic klikt krijg het zo'n zwart bolletje. Daarmee verschijnt een topic ook tussen je eigen berichten. Als je er bv. een bericht hebt geplaatst in dat topic krijg je ook dat zwarte bolletje.

Nu kun je bij je eigen berichten ook die zwarte bolletjes weer 'uitdrukken'.
Dat heb ik nu bij een aantal topics gedaan, maar die blijven toch staan bij mijn eigen berichten?? Hoe kan dat??

Geryon

Re: Eigen berichten, topics zonder bolletje blijven staan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:12

Dat heb ik ook, als ik op pagina 2 klik. Maar dit is iets dat altijd zal blijven omdat het systeem het niet snapt ofzo :+

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 15:29

Oh wat raar dan, vind het wel erg irritant namelijk. :+

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:32

Ik heb het idee dat die ontstipte topics blijven staan, omdat je er zelf in gereageerd hebt.
Topics die je enkel gevolgd of gelezen hebt en daarna ontstipt, die verdwijnen ook daadwerkelijk uit mijn "Eigen Berichten"

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:37

Als ik in mijn eigen berichten op het bolletje klik zodat het verdwijnt, verdwijnt het topic toch echt uit mijn lijst? Of ik er nu in gepost heb of niet hoor!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:37

Kijk eens op pagina 2?

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:43

Ah ik snap wat je bedoelt! Als ik op pagina 2 klik zie ik ineens 4 pagina's, en idd al de oudere die ik 'onbolt' heb, terug, wist ik niet :D

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:45

Haha :P

Als ik op eigen berichten klik staan er 27 pagina's. Klik ik op pagina 2 zijn het er ineens 40 :+

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:48

Ik citeer even mijn geliefde ex-collega:

Iris82 schreef:
De stipjesfunctie is gemaakt om topics te volgen. Er is nooit rekening mee gehouden dat allerlei netjes opgeruimde Bokkers daarna weer een hoop willen ontstippen. Het Databeest raakt daar zeer van in de war. :) Bij sommige mensen gaat het goed en bij anderen niet. Daar is helaas niets aan te doen.

Soms helpt het om een tijdje te wachten, soms enkele dagen, soms opnieuw refreshen met F5. Soms lukt dat, maar niet altijd.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:54

Geryon schreef:
Haha :P

Als ik op eigen berichten klik staan er 27 pagina's. Klik ik op pagina 2 zijn het er ineens 40 :+

Ben niet zo'n wilde poster :')

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 16:05

Er zitten ook nog topics bij die ik echt een ruim jaar geleden al ontstipt hebt. Andere browser, andere computers, refreshen wat ik wil en alles. Kan het allemaal proberen maar ze blijven staan. :+

Hmm, gaat daar nog aan gewerkt worden achter de schermen? Aan dat systeem dan bedoel ik..? :o

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:18

De technischeTo-do-lijst is behoorlijk lang en met inhoudelijk grote projecten, dus ik denk dat die voorrang krijgen boven het stipjes-probleem.

Heb je er veel last van? Behalve dat je veel pagina's eigen berichten hebt? De meest belangrijke staan toch vaak wel op de eerste pagina, toch?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 16:20

Dat klopt dat de meeste belangrijke op de eerste pagina staan. Gelukkig!
Maar soms wil je eens wat verder zoeken naar dat ene intressante topic om daar wat terug te lezen en dan kan ik soms wel echt 40+ pagina's af gaan (heb totaal iets van 65 pagina's daar staan :o ). Dan is het wel heel erg vervelend.

Snap dat andere dingen voorrang krijgen, het is natuurlijk ook niet zo'n groot punt dat stipjes-probleem. Maar mijn vraag was meer ook of er misschien nog aan gewerkt kan gaan worden of dat het iets is wat gewoon zo is en altijd zo blijft. Maar ik lees dat het misschien ooit in de toekomst wel opgelost gaat worden? Dat zou prettig zijn!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 16:22

Dan kun je misschien beter zoeken op je eigen naam in combinatie met een zoekwoord waarvan je weet dat je dat hebt gebruikt in je antwoord.

Als je specifieke zoekwoorden gebruikt en alleen zoekt in het subforum dat je wil zien, dan lukt dat meestal beter dan tussen je eigen berichten lijst zoeken. Dit in het geval dat je alleen hebt gestipt en niet zelf hebt geantwoord.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 18:55

Marinke, gaat het dan om topics waar je wel op hebt gereageerd? Dan zijn er in de tussentijd in elk geval wat alternatieven om een topic terug te vinden:

1. Rechtsboven de lijst met eigen berichten staat het veld met 'doorzoek de resultaten', je kunt dan op trefwoord zoeken in je eigen berichten.
2. Via uitgebreid zoeken kun je je eigen naam invullen bij 'zoek op auteur.' Als je nog een trefwoord weet dat je zelf hebt gebruikt, of als je het subforum selecteert kun je vaak redelijk snel je eigen berichten terugvinden. Je kunt kiezen voor weergave per bericht of per topic.
3. Op elk forum staat helemaal onderaan de pagina een zoekveldje om binnen de berichten van dat forum te zoeken.

Als het gaat om incidentele topics waar je niet zelf in hebt gereageerd, maar waarvan je weet dat je ze later nog eens nodig hebt (bv een centraal topic), dan is er ook de bookmark-functie. Daar komen alleen topics te staan die je daar zelf zet. Toevoegen gaat via de link bovenin elk topic en je kunt ze terugvinden via http://www.bokt.nl/forums/ucp.php?i=main&mode=bookmarks

(Ik kom om die redenen dan ook nooit op pagina 2 van de stipjes: ik vind deze methoden eigenlijk veel makkelijker. :) )