Mijn dochter en ik zijn de de nieuwe trotse eigenaars van Walando

Sinds afgelopen vrijdag is ie officieel van ons

We hebben hem bij stal Janssen weg en ik moet zeggen dat het hele fijne mensen zijn en ze doen nergens moeilijk over, je kan daar ten alle tijden binnen lopen wat op zich ook een goed teken is. Dus ik ben dik tevreden over deze stal.
Walando is van mijn dochter ze is nog wel jong en heeft 5 jaar les gehad op een manege wil natuurlijk niks zeggen om dan zoeen jonge pony aan te schaffen is opzich niet de handigste keuze, maar ik heb zelf wel de ervaring met jonge ponys van vroeger, is wel al ong 25 jaar geleden maar verleren doe je het niet, als ik geen ervaring had dan zou ik ook nooit zoeen jonge pony voor mijn dochter aanschaffen, al heb ik zelf een jonge pony gereden met mijn 11 jaar en dat was niet de makkelijkste. Ik ben dus ook weer in het zadel gekropen wat me na 20 jaar 100 procent meeviel op de spierpijn en conditie na haha, Walando ging telkens zowat op mijn tong staan

Hij is verder wel heel braaf alleen probeert je uit, maar welk paard/pony doet dat nou niet het is dan aan de ruiter om te beslissen wat ie wel of niet pikt van zijn dier, 90 procent ligt het aan de ruiter als een paard/pony tegenstribbelt.
Het is net als kinderen of andere jonge dieren opvoeden

dus de passie voor paarden is lang verborgen geweest en komt toch nu weer boven wist niet dat dat zo hardnekkig kan zijn, en klinkt misschien heel raar maar het is net of mijn leven weer klopt.
Ik ga mijn dochter zelf begeleiden met Walando en ik ga hem ook aantal keer in de week rijden omdat ie toch nog het 1 en ander moet leren en ik vind het nog heerlijk ook om weer met de paarden te zijn.
Wij zijn echt super super blij met die lieve lompe Walando wat is het toch een heerlijk beest! :