Ik kreeg vandaag een vage mail van Luxitude met een vraag over een accountmigratie.
Vind het erg vaag en het lijkt met Bokt te maken te hebben. Ik klik niet zomaar op links in een mail,vertrouw dit niet.
Is dit iets wat Bokt verzend?
(de mail begint ook met 'geachte relatie'... Als gevolg van de invoering van nieuwe wetgeving per 1 januari 2013 ontvangt u dit bericht. U bent opgenomen in het relatiebeheersysteem. Wij vragen u om uw accountgegevens te controleren en zonodig aan te passen...)
Hmm, dit is erg bijzonder. Luxitude is het bedrijf van Ime, hij heeft een tijd geholpen met het op internet krijgen van Bokt.nl. Bokt.nl heeft in het verleden ook voor b.v. email gebruik gemaakt van Luxitude waardoor het kan zijn dat een aantal (oude) email adressen nog in hun administratie staan. Alleen had ik dit soort reacties vooral verwacht van (oud-)teamleden. Op welk adres hebben jullie deze mail binnen gekregen?
De mail kan je iig negeren, kan verder ook geen kwaad.
En hebben jullie ooit een @bokt.nl adres gehad? Kan iemand die mail doorsturen naar mij (bartvb bokt.nl) inclusief alle headers (liefst de 'bron' of 'source' van de mail).
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 20-02-13 12:08
Nee die heb ik nooit gehad, nog steeds het mailadres wat ik nu ook heb. Ik heb de mail dus inmiddels ook gehad.
Ik mail je door, maar wat bedoel je met de bronsource? Ik stuur hem wel vooruit naar je.
Afgelopen week heb ook ik deze mail nog ontvangen.
LisaDijk
Geplaatst: 05-05-13 08:18
Ik heb vannacht ook deze e-mail ontvangen, ik ging googlen en kwam toen op dit topic uit. Beetje vreemd om in mei nog een mail te krijgen over iets wat per 1 januari in zou moeten zijn gegaan.. Vertrouw het dus ook niet helemaal