Zoekfilters blijven niet actief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xHaithi

Zoekfilters blijven niet actief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 17:27

Ik was net wat aan het opzoeken via de geavanceerde zoekfilter hier, en had aangevinkt dat ik niet wilde dat huiskamertopics tussen de resultaten werden gezet. De eerste pagina deed hij braaf wat ik vroeg, maar zodra ik naar pagina 2 van de zoekresultaten ga krijg ik de HKtopics er wel tussen. Hij 'wist' de filter dus zodra ik de pagina verlaat door naar de 2de pagina van de zoekresultaten te gaan.

Dit is behoorlijk vervelend. Zou dit verholpen kunnen worden?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Zoekfilters blijven niet actief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 17:50

Dit probleem met de zoekfunctie is geloof ik al eens eerder aangekaart, net als veel andere problemen met dat ding. Staat op Bart zijn to-do-lijst, alleen niet erg hoog geloof ik...

Voor iets gerichter zoeken zou je ook Google kunnen gebruiken: eerst je zoekterm, gevolgd door @bokt.nl.

Succes met zoeken!

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 20:40

Oh bedankt! Dat van google wist ik nog niet.
Als ik weet waar naar alle waarschijnlijkheid de meeste topics zullen staan over hetgeen ik zoek, zoek ik dan maar in die categorie in de hoop dat ik de juiste topics tegenkom. Alleen werkt dat ook niet altijd natuurlijk.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 11:02

Als je de fora handmatig selecteert in dat vakje dan blijft het volgens mij wel geldig op meerdere pagina's. Met de knop 'ctrl' kun je meerdere opties tegelijk selecteren, ook kun je tabbladen of categorieen als geheel kiezen (dan hoef je de losse fora niet allemaal aan te klikken.)

Je kunt dan bv het tabblad 'Informatief' kiezen, of je kiest het onderdeel 'Vraag maar raak' en het forum Tinkers (willekeurig voorbeeld.)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:46

Wat JPitty zegt klopt - er zijn inderdaad meer problemen met de zoekfunctie bekend. Een aantal zijn al wel opgelost in het afgelopen jaar, maar dat sommige filters na pagina 2 verdwijnen is een lastige bug die er nog niet uitgeprogrammeerd is.