Landkaartje bij bijrijders/verzorgers gezocht / aangeboden??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

troi

Landkaartje bij bijrijders/verzorgers gezocht / aangeboden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 20:04

Ik volg al een tijdje de verschillende topics waarin mensen zoeken naar bijrijders en bijrijdpaardjes en daarnaast ook de markt. Een van de lastigste dingen is om de locatie van de zoekenden te matchen. Zou het niet handig zijn om centraal op dat markt topic een landkaart te hebben waar je bijv door stipjes in twee kleuren kan aangeven waar een bijrijder danwel bijrijdpaard gezocht wordt? Bij voorkeur een stip ter grootte van je zoekgebied waardoor je door overlappende stippen meteen weet of het qua locatie een match is. En dat je dan kan inzoomen en door op het stipje te klikken komt bij de advertentie die daarbij hoort? Dat zou het zoeken een stuk makkelijker maken denk ik!

Oscar
Forumcoördinator

Re: Landkaartje bij bijrijders/verzorgers gezocht / aangeboden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:04

Een kaart met daarin een overzicht van alle advertenties is op dit moment denk ik niet haalbaar, maar probeer je weleens te zoeken op postcode en dan een straal in te geven? Dus bijv. (max) 20 km. van postcode 1111AA?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 22:08

Ja dat gebruik ik idd en dat werkt ook wel, in de zin dat je ontdekt waar mensen wonen. Je kunt niet makkelijk ontdekken tot hoe ver mensen willen reizen voor een bijrijdpaard. Daarvoor lijkt zo'n kaartje me zo makkelijk. Dan zie je in 1 oogopslag of je een match hebt of niet.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:11

Ah wacht, ik denk dat ik nu beter begrijp wat je bedoelt :)
Je bedoelt dus eigenlijk dat wanneer je een bijrijdpaard zoekt zelf in een selectieveld aan zou geven tot hoever je van je woonplaats zou willen reizen (dus bijv. je postcode + 15 km.) en dat dat zichtbaar is voor degenen die een bijrijder zoeken?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-13 22:18

Precies! En dat dan icm de lokatie van de mensen die een bijrijdpaard in de aanbieding hebben. Dan zie je met wie je matcht! Lijkt me echt reuzehandig!

Om een voorbeeld te noemen, Nu kijk ik voor een kennis naar potentiele bijrijders in een straal van 15km terwijl er misschien best mensen zijn die 30km ok vinden omdat ze een auto hebben. Maar ik heb geleerd dat die vrij zeldzaam zijn dus sla ik die mensen standaard over (blijf niet bezig met berichten sturen :-)) ). Eigenlijk zonde.