Echter deed de mod van dienst nog een laatste zegje in de groene balk. Dus na de gebruikelijke 'dit topic gaat op slot blabla', gaf de mod nog haar mening over de discussie die aan de gang was.
Nu voel ik mij door die mening aangesproken (omdat ik een van hen ben waarover de mod het heeft), alleen, door het slotje zijn mijn antwoordmogelijkheden uiteraard beperkt. Verder vind ik het nu overkomen (zeker omdat het in het groen staat) alsof dat wat de mod zegt de algehele en ware conclusie is van de discussie, waar ik en velen met mij waarschijnlijk het helemaal niet mee eens zijn. Ik krijg nu zo het gevoel dat het modje het laatste woord wilde hebben (dit omdat ze zelf op het laatst in de discussie betrokken was) om dan het spel op slot te gooien. Waarschijnlijk heeft de mod het helemaal niet zo bedoeld, maar dat is wel de nasmaak die ik er bij krijg.
Nu, helemaal niks tegen de mod in kwestie, maar ik vind dat zoiets eigenlijk niet zou mogen. Een groene balk zou toch enkel gebruikt mogen worden om moderatorbeslissingen mee te delen en niet om eigen meningen te ventileren. Het is sowieso al moeilijk om de mens van de mod te onderscheiden op een forum, maar de groene balk is toch overduidelijk een mod-iets.
Verder vind ik het daarna op slot gooien ook not done. Het kan uiteraard zijn dat een mod een mening heeft in een discussie en die moet zich dan helemaal niet inhouden van mij

Wat is nu dus het beleid hierin? Het is niet zo dat ik dit dikwijls zie gebeuren, maar de keren dat het gebeurt is het wel in iets of wat langere en heftigere discussies en dan heb ik al snel het gevoel dat de rest de mond gesnoerd wordt. Ik weet niet hoe anderen daar tegenover staan? Misschien ben ik wel de enige die het zo aanvoelt, dan heb ik helemaal niks gezegd.