nieuw hier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

renep

nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 16:17

Met het eerste bericht zal ik mij even voorstellen, dacht ik maar zo.

Mijn naam is Rene en ben een man van 39, op dit moment woonachtig in Engeland en aan het plannen om volgend jaar weer terug naar Nederland te verhuizen met mijn Engelse vriendin, een aantal woorden zal ik in het engels schrijven aangezien ik de nederlandse termen niet ken maar voel je vrij om me te verbeteren.
Wat mij weer helpt als we terug in nederland zijn :)
Wij bezitten nu drie paarden waarvan 1 broedmerrie (KWPN nederlands warmbloed) een jaarling dochter van bijna 2
en een "gelding" die mijn vriendin gebruikt voor dresuur.

Wij hopen de paarden mee te nemen naar nederland in de omgeving van IJmuiden.
Op dit moment is mijn vriendin bezig met de opleiding voor paarden massage, en we zijn samen de opleiding aan het doen tot zadelpasser en reparatie en zullen hopelijk na afronding het agentschap gaan vervullen in nederland voor het engelse moederbedrijf.

Mear

Re: nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:18

Welkom! Bezige bijtjes jullie! Leuk om te horen!

Ben benieuwd naar jullie paarden :) Staan ze aan huis? (ben ook wel benieuwd naar jullie huis eigenlijk, ik hou van Engelse huisjes <3 )

Lianne97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:19

Welkom om bokt en veel succes met je opleiding, paarden & vriendin :D

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:20

Welkom Rene en veel plezier op het forum !

( Wij noemen het overigens een fokmerrie en een gelding is een ruin ;) )

renep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-13 16:35

Mear schreef:
Welkom! Bezige bijtjes jullie! Leuk om te horen!

Ben benieuwd naar jullie paarden :) Staan ze aan huis? (ben ook wel benieuwd naar jullie huis eigenlijk, ik hou van Engelse huisjes <3 )

dank je wel.
de "fok"merrie en de jaarling staan in noord engeland en dat is een donnerhall afstammeling en leven daar in een kudde en als het goed is aankomende zomer een nieuw veulentje maar ze word vogende week gescant geloof ik

Het rijpaard staat ongeveer 10 minuten rijden van ons huis op een liveryyard zoals ze dat noemen, met alles aanwezig stallen rijschool paddocks en ruiterpaden. al rijden ze hier in zuidwest england ook gewoon op de weg en iedereen is eraan gewend in the british countryside haha

ons huis is een gewoon rijtjes huis wat door mijn baas geregeld is maar niets op aan te merken.

en @shirley bedankt voor de aanvullingen al zal je waarschijnlijk vaker engelse woorden voorbij zien komen

Shirley

Re: nieuw hier

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 16:37

Geeft niks, leren we allemaal van :j