Ik vraag me af of het mogelijk is om een oud topic te laten verwijderen? Het is een topic dat in google erg hoog staat (pagina 1) wanneer je op mijn naam googled.
Dat er ergens anders evt. bokt resultaten te vinden zijn vind ik nog niet zo'n ramp maar deze komt zo hoog en dat vind ik toch minder...
Het gaat om een oud topic (uit 2008), is geen discussietopic, geen topic met nuttige informatie e.d.
Voornamelijk een klets topic geweest, het gaat om deze; [EV] Exloo, wie doen er mee?
Ik weet dat bokt best streng is met dingen verwijderen en dat eigenlijk niet doet, maar hoe zit dat met eigenlijk 'onnozele' topics?
Soms is een goede schoonmaak niet erg! Oude klets topics (denk bv. aan die HK's topics) kunnen imo best verwijderd worden toch?

Dat er een hoop bewaard word (waardevolle oude informatie ? ) is logisch, soms is het heel handig als je terug kan zoeken maar imo sneeuwt dit ook gelijk onder door de grootheid van bokt en al het gekakel.

Anneyway, zou graag weten hoe het zit als je 1 specifiek topic verwijderd wilt hebben? (Of in elk geval uit de zoekfunctie van google wilt hebben

Alvast bedankt!