Een oud topic laten verwijderen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Een oud topic laten verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 15:29

Hoi Hoi!

Ik vraag me af of het mogelijk is om een oud topic te laten verwijderen? Het is een topic dat in google erg hoog staat (pagina 1) wanneer je op mijn naam googled.
Dat er ergens anders evt. bokt resultaten te vinden zijn vind ik nog niet zo'n ramp maar deze komt zo hoog en dat vind ik toch minder...

Het gaat om een oud topic (uit 2008), is geen discussietopic, geen topic met nuttige informatie e.d.
Voornamelijk een klets topic geweest, het gaat om deze; [EV] Exloo, wie doen er mee?

Ik weet dat bokt best streng is met dingen verwijderen en dat eigenlijk niet doet, maar hoe zit dat met eigenlijk 'onnozele' topics?
Soms is een goede schoonmaak niet erg! Oude klets topics (denk bv. aan die HK's topics) kunnen imo best verwijderd worden toch? :+
Dat er een hoop bewaard word (waardevolle oude informatie ? ) is logisch, soms is het heel handig als je terug kan zoeken maar imo sneeuwt dit ook gelijk onder door de grootheid van bokt en al het gekakel. :D

Anneyway, zou graag weten hoe het zit als je 1 specifiek topic verwijderd wilt hebben? (Of in elk geval uit de zoekfunctie van google wilt hebben :+ ).

Alvast bedankt! :D

PureSylk

Re: Een oud topic laten verwijderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 15:31

Ik denk dat het het makkelijkste is om even de specifieke post(s) op te zoeken, en te vragen of een mod jouw naam daar uit kan editten. Dat is over het algemeen geen probleem, en binnen 2 dagen ofzo ben je dan geloof ik ook uit google weg :)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 15:31

Neem het niet te persoonlijk, maar gezien er al veel van dit soort vragen zijn gesteld. En er topics over zijn geopend.. is deze dan eigelijk ook niet nutteloos? En gaat hij daardoor zijn doel niet voorbij.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 15:32

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 15:33

Ik wilde net die link geven Miracle_ , om die reden hier een slotje: de algemene discussie kan daar voor het overzicht beter worden gevoerd.

Marinke: om jouw vraag nog even specifiek te beantwoorden: als je een tem zet op het bericht waarin je volledige naam zichtbaar is en in die tem vraagt om je naam eruit te knippen, zal 1 van de moderators van het evenementenforum dat voor je in orde maken.