Wie ben ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ijaro08

Wie ben ik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 17:08

Hallo Allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Annerieke Makkinga, ik heb zelf geen paarden maar vroeger wel gereden tot dat ik er 1x zo ben afgevallen dat mijn knie kapot is. Zodoende ben ik er mee gestopt. Wel kom ik nog met paarden in aanraking omdat mijn schoonzusje een fanatieke rijdster is. Dus veel op concoursen geweest. Nu ben ik de laatste tijd druk met fotografie dus dan moet mijn arendsoog (zoals ik mijn camera noem) veelal mee. Honden en Katten zijn de meeste dieren die ik fotografeer. Ik ben zelf dan ook in het bezit van een Rhodesian Ridgeback waarmee ik lid ben van de Reddingshonden groep Vechtdal. Wij hebben samen de laatste tijd al veel weggelopen honden bij de eigenaren terug gebracht.

Nu zullen jullie wel denken waarom is zij lid van de bokt?? Nou ik ben meegeweest naar Dwingelderveld als fotograaf maar kan tot nu toe helaas nog geen foto's posten daarvan.

Groetjes Annerieke

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Wie ben ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:04

Hallo en welkom op Bokt! Hopelijk heb je een leuke tijd hier op dit forum!

Nieuwe mensen hier wil ik graag de tip meegeven om even rustig de regels en de help door te lezen. Dan krijg je vast een beetje een beeld van hoe het werkt hier. Je vindt ze allebei helemaal onderaan de pagina.

Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze gerust!

AdmiralChaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:26

Hallo! ;D

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:28

Welkom op bokt!

isp1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 14:40

welkom!:)