Berichten verwijderen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

emilyslaluna

Berichten verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 18:16

Hallo,

Bij mijn 'Eigen berichten' heb ik heel veel topics staan die al gestopt zijn , met slotje of iets anders. Het begint een beetje veel te worden en ik heb een hekel aan heel die lijst doorzoeken. Is er een manier om die topics uit mijn lijst te verwijderen?

Gr.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 18:18

Aan de linkerkant heb je een rondje staan met een blad erin en een stip. Als die stip erop staat ben je geabonneerd op het onderwerp. Druk eens op dat plaatje en je ben niet meer geabonneerd, dus verdwijnt het bericht uit je lijst.

Edit: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_v ... _stipje.3F Maar dan ontstippen ;)

Sammie

Re: Berichten verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:55

Ipv heel die lijst door te zoeken kun je ook gewoon zoeken via ''zoeken'' :) Je typt een zoekwoord in en je krijgt relevante topic's te zien.

Shadow0

Re: Berichten verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 14:30

Maar topics waarin gereageerd is staan altijd bovenaan in je eigen berichten. Je hoeft dus niet de pagina's na te gaan om te kijken of er nog gemiste berichten zijn.

Als je enkele topics wilt opslaan voor regelmatig gebruik kun je ook de bookmark-functie gebruiken (bovenaan elk topic.) Je vindt de berichten dan terug in ucp.php?i=main&mode=bookmarks