is er ook een forum pagina op bokt dat alleen met muziek te maken heeft?
zoals zingen, instrument spelen,...
Moest het er niet zijn, het zou altijd een leuke 'aanwinst' zijn

grtjes
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iolanthe schreef:ik denk dat het wel goed staat bij entertainment, ten slotte is het nog altijd een paardenforum.
Niet dat ik er last van zou hebben, hoor, voor mij mag dat best ingevoerd worden voor de muziekliefhebbers onder ons
HLPhoto schreef:Het fotografieforum is er vooral (95%) voor fotografen die paarden fotograferen.
Muziekforum zou dan (95%) moeten zijn voor de kür op muziek? Zie daar anders toch minder raakvlakken
privace schreef:HLPhoto schreef:Het fotografieforum is er vooral (95%) voor fotografen die paarden fotograferen.
Muziekforum zou dan (95%) moeten zijn voor de kür op muziek? Zie daar anders toch minder raakvlakken
En wat dan met het 'kookforum' en 'medisch' dat is toch ook niet voor de paarden?
er zijn ook graag mensen die zingen, liedjes zoeken op een bepaald genre, instrument bespelen en hierop commentaar willen krijgen
LoveBodin schreef:UK is alleen voorr eigen werk. Volgens mij wil TS praten over muziek van anderen (artiesten/bands) en over leuke, nieuwe muziek praten. Dat mag niet op UK
x_Myrthe schreef:ja, een muziekforum zou ik ook wel interessant en leuk vinden
ik zou er zeker voor gaan