en dit keer gaat t over t mosknee topic
dit had ik er in neer gezet tjah misschien niet zo stijlvol maar goed het is mijn mening en daar is toch een topic en een forum voor...daar horen mensen hun mening kwijt te kunnen
Citaat:ik vind mensen die zonodig willen geloven dat ze dat lekker thuis moeten gaan doen...kerken en moskeeen staan er al genoeg ...
sport vergelijken met iets wat niet bestaat en zoals eerder werd gezegd tussen je oren zit vind ik niet kunnen...
ga mee met magic je voelt je amper meer thuis in je eigen land soms heb ik t idee alsof ik naar marokko ben gegaan of turkije...wij moeten ons aanpassen aan hun maar vind wel dat hun zich moeten aanpassen aan ons en dan allemaal nederlands banketstaaf en niet dat domme gemekker waar je als nler geen k van verstaat..
krijg ik toch even een liefdevolle pb van een modje of ik respectvoller wil reageren nou sorry hoor maar waarom moet je alleen maar brave, liefdevolle dingen zeggen mag je tegenwoordig niet zeggen dat het land al vol genoeg staat dat als men zich niet wil aanpassen dat ze maar terug moeten gaan naar hun geliefde landje...
waarom doet bokt toch zo vreselijk krom

door dit soort kansloze pb,s heb ik t idee dat ik mijn mening niet mag neerzetten en dat ik mond dood gemaakt word..en dit heb ik dus in veel meer topics buiten het hk als je maar 1 dingetje verkeerd zegt krijg je gelijk zo een leuke kinderachtige pb of OW.
ben benieuwd wie er net zo over denkt