Ont-abboneren...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kim_dura

Ont-abboneren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 22:14

... Of hoe dat heet :)

Hallo, ik wil enkele gesprekken ont-abboneren, daarmee bedoel ik niet meer volgen, door dat stipje weg te halen. Als ik dit aanklik, gebeurt er niets, ik heb ook al geprobeert het eerst aan te klikken en dan vernieuwen, maar hielp niets. Hoe komt dit?

Ik gebruik de 'normale' boktmodus op.mijn mobiel, nooit problemen gehad over geheugentekort of iets dergelijks, alleen dit stipje werkt niet mee.

Waarom ik geen boktmobiel gebruik? Omdat ik al heel lang meelas op bokt, de gewone site, en vorig jaar heb aangemaakt, en nog steeds op normale boktmodus heb. Gewoon puur uit gewend zijn. :)

Zou het aan mijn mobiel liggen of aan het feit dat ik geen boktmobiel gebruik op mijn mobiel?

*oja, ter toevoeging: het 'stipje' heeft het eerst wel gedaan.

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 22:36

Oja, en als ik de link met mijn vinger aangedrukt houd, zodat ik de link kan openen, dan klik ik op openen en dan zegt hij dat 'deze functie alleen voor geregistreerde gebruikers ik'.
Dan log ik in en kom ik weer op forum startpagina. Heb ik dat weer geprobeert, doet hij hetzelfde...
-O-

Creatas

Re: Ont-abboneren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:48

Oh volgens mij heb ik dat ook steeds vaker. Ook gewoon bokt site op mobiel (opera browser)

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 00:51

Okee, dus het zou misschien aan liggen dat ik normale bokt op mobiel gebruik...
Wel vervelend als een onderwerp maar door blijft gaan en je er zelf niets meer aan toe te voegen hebt.
Daarom zoek ik een oplossing of verhelping van het probleem... :+

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 00:58

Ik bok met de mobiele lay-out op mijn telefoon, maar als ik een stipje weg wil halen switch ik even over naar de gewone lay-out. Nog nooit problemen mee gehad. Ik kan met niet voorstellen dat het aan je telefoon ligt.
Maar is het anders geen optie om even op een PC in te loggen om het stipje weg te halen als het op je mobiel niet lukt?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 14:36

Ik heb even overlegd, probleem is bij ons onbekend, en eerste waar Bart aan dacht is dat het een issue zou kunnen zijn met je telefoon. Ook omdat het tweede wat je beschrijft (uitgelogd raken) duidelijk een cookie/browserissue is. Ook beschrijf je dat het eerst wel gelukt is, er zijn recent geen wijzigingen aan die functie geweest.

Je zou kunnen proberen om een keer in/uit te loggen, je geschiedenis te verwijderen en te kijken of het daarmee opgelost is.

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 16:25

Hmm, ik heb geprobeert (2 keer):
Uitloggen, dan geschiedenis wissen, dan inloggen, stipje proberen weg te halen.
Daarna nog eens. En het werkt niet. Moet ik mijn cookies aanzetten misschien?
Of moet ik bokt mobiel maar gaan proberen of dat wil?

@dorus bij de gewone lay out werkt dit bij mij dus niet ;)

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-13 11:27

Oh oh...
Ik heb bokt mobiel aangeklikt en nu krujg ik de instellingen niet terug naar de gewone bokt... Er zijn geen eens instellingen! :?

Ik zal als ik thuis ben eerst maar eens op de computer dit allemaal te veranderen, want het probleem is dat hij op boktmobiel de stipjes NIET als linkjes ziet...
Ik weet niet of het uitmaakt;
Mobiel is een Samsung Galaxy Ace Plus, GT-S7500,
Android: Gingerbread 2.3.6

Ik zal eerst op laptop proberen :)

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 13:08

Is het inmiddels al gelukt om het weer goed in te stellen?

Als ik het goed begrijp ga je naar www.bokt.nl gaat dan krijg je de mobile versie?
Wist je dat je gemakkelijker naar de mobile versie kan zonder het in te stellen bij je instellingen?
dan moet je ipv naar www.bokt.nl naar m.bokt.nl gaan (en voor de office versie naar o.bokt.nl) Dan kan je de instellingen voor je account gewoon op normaal laten staan.

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 21:13

Oh ik heb eindelijk de instellingen gevonden!
Ik zal het onthouden mri, bedankt!!!
Alleen het stipjes probleem is nog niet opgelost, en onze laptop is nu niet te gebruiken... Zucht...
Het zit allemaal erg mee! :D ach ja het is geen noodzaak of iets dergelijks, alleen een beetje vervelend.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-13 21:21

In de mobile versie kan je volgensmij niet ontstippen.
Op mn telefoon ontstip ik door mn scherm zo vermogelijk te vergroten (met gewone bokt versie) en dan kan ik wel het stippie weg krijgen zeg maar.
Anders lijkt het wel of ik er naast blijf klikken

kim_dura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-13 21:23

Oh hahaha!
Het stipjesprobleem is weg! (nouja, hij deed het in ieder geval even weer op mijn mobiel).
Ik weet niet hoe want ik was gewoon bezig op bokt en dacht laat ik het maar weer eens proberen! :D
Nou maar hopen dat dit zo blijft. ;)

** Oh volgens mij deed ik dat ook, mijn scherm groot, misschien kan dat het wel zijn! **