Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Ik vind het eigenlijk wel meevallen, of ik kom die bitchietopics niet vaak tegen. Sommige bokkers zullen het er wel om doen, maar over het algemeen zie ik wel pittige, maar vaak wel eerlijke discussies.
eenitraM schreef:Weet jij wat ik vreemd vind?
Als iemand een topic opent dan komen daar reacties op. Geef ik een reactie wat het tegenovergestelde is van alle gegeven reacties, krijg ik in het hele topic over mij heen. Terwijl ik via PB berichten krijg dat mensen het volledig met me eens zijn maar het er niet neer durven te zetten.
Schijnheilige bende hier
eenitraM schreef:Weet jij wat ik vreemd vind?
Als iemand een topic opent dan komen daar reacties op. Geef ik een reactie wat het tegenovergestelde is van alle gegeven reacties, krijg ik in het hele topic over mij heen. Terwijl ik via PB berichten krijg dat mensen het volledig met me eens zijn maar het er niet neer durven te zetten.
Schijnheilige bende hier
UMayDream schreef:eenitraM schreef:Weet jij wat ik vreemd vind?
Schijnheilige bende hier
Ja, dat is wel vervelend idd.Maar ik moet zeggen dat ik wel 1 van de mensen ben die gaat pb-en in plaats van reageren, omdat ik simpelweg geen zin heb in het hele topic over me heen te krijgen
Hoewel ik het beide niet echt gauw doe.
Cannac schreef:UMayDream schreef:
Ja, dat is wel vervelend idd.Maar ik moet zeggen dat ik wel 1 van de mensen ben die gaat pb-en in plaats van reageren, omdat ik simpelweg geen zin heb in het hele topic over me heen te krijgen
Hoewel ik het beide niet echt gauw doe.
Watje!Je moet gewoon voor je mening uitkomen. Nou en als anderen het er niet mee eens zijn.
vuurneon schreef:Ik wil een enkele keer nog wel eens scherp reageren op een kind; maar ja... Je gaat niet elke keer het profiel doorspeuren![]()
Ik verwacht ook niet snel een kind van 10 hier, dan moet er maar een waarschuwing naast de naam staan; pas op; ik ben onder de 13 jaar!
(Maar goed, aan de andere kant als ze mee willen spelen met de volwassenen dan kan het wel een consequentie zijn. T is niet altijd een ballenbak)
UMayDream schreef:Ah zo bedoel je. Daar heb ik ook wel 's last van idd, zie je een topic denk je oh, kind, voorzichtig reageren. Is 't iemand van 35