Even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anyday

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 11:58

Hallo allemaal,

Ik ben Chantal, 30 jaartjes jong :) ik heb geen eigen paard helaas, maar wel 2 superleuke bijrijdpaardjes Mambo&Rambo.
Mambo is van bokker Niene87. Ik las al veel mee hier op bokt en nu dan toch een account aangemaakt!
Ik heb helaas mijn enkel gebroken afgelopen vrijdag :(:) , dus alle afleiding is welkom.

Rambo en Mambo
Afbeelding

Ik reed al paard vanaf mijn 7e tot mijn 15e, eerst priveles bij een particulier die er mee stopte en toen overgegaan naar de manege.
Vroeger veel verzorgpaardjes en ponies gehad. Maar op mijn 15e ben ik gestopt met rijden omdat ik op de manege niet meer echt een uitdaging had (reed er M1 dressuur). Achteraf gezien echt zonde dat ik gestopt ben, ik rijd nu na 15 jaar weer :D en ben nu al bijna een jaar bezig.
Ben weer begonnen nadat ik eenles cadeau kreeg van mijn tante die ook rijd, en ik was gelijk verslaafd.
Dus gelijk elke week in de groepsles op de manege waar ik voornamelijk buitenritten maakte en er dus niet veel op zit en houding werd gelet. Voornamelijk genieten van het rijden. Toen werd Mambo mijn bijrijdpaard en ben ik gestopt bij de manege om met hem les te nemen *\o/* veel leuker en leerzamer!! Een stalgenootje geeft mij ook 2 x per week zitles, dus mijn houding is al weer aardig bijgespijkerd. Maar we zijn er nog lang niet. Dus ik baal nu ook gigantisch dat ik nu een aantal weken uit de running ben.

Rambo een fjord van 18 jaar, werd ook mijn bijrijdpaard omdat zijn bazinnetje ziek was en hij ook op dezelfde pensionstalling staat.
Ik werk bij een dierenwinkel, en ben meestal 5 dagen per week bij de paarden te vinden. Ik help dan mee met de stalwerkzaamheden en houd mij bezig met Mambo en Rambo. En soms als een stalgenootje geen tijd heeft voor een paard, spring ik ook weleens bij.
Dus nu met mijn been in het gips zwaar afkicken van de paarden.
Maar de lieve mensen van stal helpen mij geweldig _/-\o_ en komen op bezoek,regelen dingen, echt super!!

Heb nog wel veel meer te vertellen maar dat komt nog wel, anders wordt het ook zo'n lang verhaal.

Nog een foto van mij en Mambo ( foto genomen 1 dag voor ik mijn enkel heb gebroken)
Afbeelding

En een foto van mij en Rambo
Afbeelding

Groetjes van Chantal

Nayomie

Re: Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:41

Welkom Chantal! :)

AdmiralChaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:26

Welkom, klote van je enkel :(

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:49

Jippie je bent op bokt :)
Nu veel klets en leesplezier

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 14:55

Welkom op bokt! :)
Sterkte met je enkel... vervelend zeg! Hopelijk kan je afleiding vinden met bokt af te speuren!

Anyday

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-13 21:12

Bedankt! Hopelijk gauw weer genezen en in de tussentijd maar hier lekker lezen etc :)

Nermal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 14:53

Welkom op bokt!
Grappig dat je verzorgpaarden beide een héél erg gelijke naam hebben, maar toch andere eigenaren... Is dat toevallig of zit er iets achter?

stefan1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 15:25

welkom hier op bokt

yinneke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 18:19

Welkom op t forum:-)

Anyday

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-13 15:34

Bedankt :) het is echt toeval dat de namen maar 1 letter verschil hebben.
Het klinkt wel leuk vind ik Mambo&Rambo, ze hebben wel verschillende eigenaren. En ze zijn ook totaal verschillend.
Rambo de fjord doet alles voor eten natuurlijk en is een echte knuffelkont. Mambo is er 1 met een gebruiksaanwijzing, maar dat maakt hem ook superleuk!
Na 1 week weer eens bij ze geweest in de rolstoel :) Rambo wou even testen of de rolstoel te eten was haha. En Mambo die normaal helemaal niet voorzichtig is, ging mij rustig besnuffelen en was heel lief <3 keek ook helemaal naar mijn been en het was net of hij het begreep. Hij was er trouwens bij toen ik mijn enkel brak, ik liep met hem aan de hand toen hij ergens van schrok en mijn richting in sprong, waardoor ik ook weg sprong en verkeerd terecht kwam door de bevroren grond. Daar schrok Mambo ook weer erg van. Een ongeluk zit in een klein hoekje.
Nog 5 weken gips en dan hopelijk snel hersteld en weer lekker aan het werk en ook weer met de paardjes, kan niet wachten!!