ik weet dat een forum een werk is en je niet alles kan maar er zijn op dit moment wel erg veel advertenties die oud zijn, niet meer bestaan of dubbel dan wel meerdere keren staan zo wordt de MArkt vervuild en ontstaan teleurstellingen als je denkt je ding te hebben gevonden.
Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen doen of ofdat de adverteerders de verantwoordelijkheid zelf nemen
Alvast bedankt een teleurgestelde bokker bij meerdere advertenties
Ja ook ik vind het erg vervelend dat je geen advertenties kan verwijderen of dat jeze uit 'mijn advertenties' kan verwijderen.
HorseTopShop
Geplaatst: 22-01-13 10:50
Als je hem sluit is hij volgens mij niet meer zichtbaar op de boktmarkt. Dat is ook een goede gohya
JV_dekjes
Geplaatst: 22-01-13 10:52
Goed idee om hetzelfde principe als bij marktplaats te gebruiken. Ik heb zelf ook vaker iets gevonden op bokt, om daarna teleurgesteld te worden dat het allang weg was.
antje_vip
Geplaatst: 22-01-13 11:54
gohya schreef:
Miss. kan het anders hetzefde gaan als op MP? na een bepaalde tijd word de advert. verwijderd of je kan hem verlengen?
Dat vind ik zo irritant!
gohya
Geplaatst: 22-01-13 12:40
antje_vip schreef:
gohya schreef:
Miss. kan het anders hetzefde gaan als op MP? na een bepaalde tijd word de advert. verwijderd of je kan hem verlengen?
Lijkt mij inderdaad ook handig zelfde principe als marktplaats. Dat een adverteerder dan bv na een maand een mailtje krijgt over de advertentie en zelf kan verlengen als hij/zij dat wil of juist niet. Ik kom ook veel dingen tegen als ik zoek maar er zitten advertenties tussen die al meer dan een jaar oud zijn en dan stap ik dus maar heel gauw weer over naar marktplaats.
powerhorse
Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-13 19:31
Jammer van sommige reacties bokt is juist zo vooruitstrevend maar om nu 10X bij diensten te zien dat iemand fysio of massage kan doen is wel erg overdreven en als een mestboy meerdere keren zoals 3 erop staat vind ik persoonlijk niet netjes en maakt het zoeken ook minder aantrekkelijk de verantwoordelijkheid wordt door veel bokkers niet genomen heb al zat reacties gehad oh vergeten, ja is al verkocht etc dat gaat je gewoon tegenstaan
daarbij zou het nog mooier zijn als er een onderscheid wordt gemaakt in aanbod van particulieren of webwinkels want dan heb je al prijstechnisch vaak veel wat afvalt in de categorie 2e hands of nieuw
maar ja wordt dus een kwestie van je zoekaanbod verplaatsen naar marktplaats denk ik inderdaad jammer voor zo'n groot forum
Klopt trouwens ook van dat commercieel, had dat ook al bij de bokt enquete aangekaart. Ik vond t altijd heel leuk om daar rond te neuzen en dat kan eigenlijk niet meer nu.