Behandeling TeM

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Behandeling TeM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 17:45

Ik weet niet of ik de Mods daar zelf voor moet benaderen maar hoe lang duurt het voor er een TEM behandeld wordt, weet iemand dit?
Ik heb er 4 van gisteren open staan en nog eentje van een paar dagen eerder. Ik vind dat persoonlijk wel erg lang duren. Die posten horen imo verwijderd te worden en er gebeurt helemaal niets. Als Mods vinden dat het niet verwijderd zou moeten worden dan zou iig een berichtje terug op zijn plaats zijn en een gesloten melding.

Poosje81

Re: Behandeling TeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:47

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 17:48

7 Dagen voor schadelijke posten??? Dat is toch zeker een grapje?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:50

Die 7 dagen is wel een maximale termijn, uiteraard doen we ons best om tems zo snel mogelijk te beantwoorden en af te handelen. Maar ook mods zijn mensen die niet altijd online zijn en dus kan een tem voor je gevoel wel eens lang open staan. En soms zal er overleg gevoerd moeten worden naar aanleiding van de tem, ook daar gaat uiteraard wat tijd over heen.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 17:55

Fitzroy schreef:
Ik weet niet of ik de Mods daar zelf voor moet benaderen maar hoe lang duurt het voor er een TEM behandeld wordt, weet iemand dit?
Ik heb er 4 van gisteren open staan en nog eentje van een paar dagen eerder. Ik vind dat persoonlijk wel erg lang duren. Die posten horen imo verwijderd te worden en er gebeurt helemaal niets. Als Mods vinden dat het niet verwijderd zou moeten worden dan zou iig een berichtje terug op zijn plaats zijn en een gesloten melding.

Jeetje.....4 in 1 dag?? Op welke forums zit jij dan vraag ik me af.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:11

Als er echt hele nare dingen staan kun je ook een pb naar een mod sturen met de vraag om er even snel naar te kijken.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:56

Wij modereren naast ons gewone dagelijks leven ;)
Als je vind dat iets echt spoed heeft kan je altijd wen PB sturen naar een mod die op dat moment online is.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 17:31

Maar Mri, het is wel de bedoeling dat je met meerdere mods op 1 subforum zit én dat je het liefst dagelijks even kijkt. Spoedjes vallen dan vaak wel op toch? Vooral omdat je ook de TeM in verschillende onderdelen in kan sturen.
(Spam, ruzie, oneliner, staat verkeerd etc)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 21:38

Spoedjes vallen wel op maar ook die moeten soms overlegd worden hoeveel haast het soms ook heeft.
Daardoor staan tems soms wat langer open, in de meeste gevallen meld ik dan dat we er mee bezig zijn.
Verder kijk ik regelmatig via mijn mobiel en dan zie ik het wel maar kan ik niet echt iets doen want dat gaat mobiel niet heel makkelijk, dan moet ik wachten tot ik toegang heb tot een PC.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 16:58

Nu wil ik hier iets aan toevoegen.
Wat als er al 7 dagen een TEM open ligt, en nog niet gesloten is. Wat moet je er dan mee doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:00

Dan kan je het beste even een PBtje sturen naar één van de mods op dat forum. :j

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:01

Hij was al behandeld, alleen daarna nooit weer wat van gehoord. Nu zijn er inmiddels 6 dagen verstreken maar heb er verder weinig hoop op. En anders blijft hij hier zo apart staan en dat is ook weer zoiets :+
Moet ik dan contact opnemen met een andere moderator van dat forum?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:02

Dat zou ik wel even doen. Het kan zijn dat de tem nog "open" staat omdat er nog overlegd wordt en dan wordt hij alsnog gesloten als dat klaar is.

Maar PBtje doen kan altijd natuurlijk :)