Mijn naam is Kim Peeters en ben nieuw op bokt! Ik ben 23 jaar en afgestudeerd SPH'er. Momenteel ben ik werkzaam bij Koninklijk Visio in Grave, hier werk ik als groepsleiding op woon- en dagbestedingsgroepen voor slechtziende en blinde kinderen met gedragsproblematiek. Dit vind ik heel erg leuk om te zien e hoop dan ook in de nabije toekomst daar een vaste functie te krijgen. Verder schrijf ik veel. Zo heb ik al 2 boeken op de markt gebracht en ben ik bezig met mijn 3e. Daarnaast bied ik me sinds kort ook aan als illustrator (www.crea-kim.jouwweb.nl). Dit vind ik heel erg leuk om te doen. :p
Sinds 2,5 jaar ben ik in het bezit van mijn eigen paard. Ik kocht Franco (Voice x Relevant x Rohdiamant) als veulentje van 4 maanden oud. Dus moest in het begin een maand wachten totdat ik hem mee kon nemen. Toen dit eenmaal kon, kon ik mijn geluk niet op. Het was echt een kwestie van liefde op het eerste gezicht. Ik viel op zijn nieuwsgierigheid, zijn lieve ogen, zijn bloedlijn en bovenal... zijn bewegingen. Ik zocht namelijk een dressuurpaard om straks wedstrijden mee te gaan rijden. Ik heb hem alles geleerd en nu, 2,5 jaar later, is het bijna zover! Aankomende zomer ga ik hem inrijden en om eerlijk te zeggen: Ik kan niet wachten!!!!