Bij uitgebreid zoeken de gebruikersnaam invullen bij gebruikersnaam en dan dit hokje aanvinken: Het eerste bericht van ieder onderwerp
Jannepauli
Geplaatst: 15-01-13 23:16
Citaat:
Kan iemand mij helpen ik wil graag weten welke topics een bepaald persoon heeft angemaakt.
Dat staat er toch al? Als je een bericht van een bepaald persoon voor je hebt en je klikt op 'profiel', dan staat er in profiel bovenaan een vakje: 'Zoek gebruikers berichten'.. klik je dat aan, dan krijg je alle berichten die die persoon ooit op bokt geschreven heeft.
Maar dat doet ie echt niet dan krijg ik nog geen topics die diegene heeft aangemaakt
Tess_C
Geplaatst: 15-01-13 23:23
Beginnende gebruikers kunnen dit niet zien.. ik heb het laatst ook ontdekt. Eerst 25 nuttig berichten plaatsen en dan bij vragen forum even iets opzoeken en op een link klikken.. dan kan je het wel zien.
saskiakefie
Geplaatst: 15-01-13 23:24
sannebus10 schreef:
Maar dat doet ie echt niet dan krijg ik nog geen topics die diegene heeft aangemaakt
lees mijn reactie dan eens
saskiakefie
Geplaatst: 15-01-13 23:25
TeSs2411 schreef:
Beginnende gebruikers kunnen dit niet zien.. ik heb het laatst ook ontdekt. Eerst 25 nuttig berichten plaatsen en dan bij vragen forum even iets opzoeken en op een link klikken.. dan kan je het wel zien.
bedankt oor jullie reacties allemaal ik hoop day ik het zo kan vinden jullie zijn onwijs aardigg.. ik voel me helemaal thuissssss maar ik heb nog geen 25 berichtjes ofzowwwww