Ik lees al een heel tijd mee hier op bokt en snuffel wat rond. Ik ben Marije en ben 20 jaar oud. Ik ben vanaf oktober 2011 in het bezit van een draver, Amethyst. Echt een super ondeugende viervoeter. Ik was gaan snuffelen toen ik probleempjes kreeg met zijn gedrag heel in het begin en heb veel bruikbare tips gelezen. Ook ben ik op les gegaan vanaf december (1x per week) en we gaan met sprongen vooruit.
Hij heeft ondertussen alles wel een keer gesloopt bij ons thuis, je kunt het zo gek niet bedenken… Of meneer heeft het kapot gemaakt. Daarnaast is hij ons binnen een jaar al twee keer ontsnapt uit zijn stal (Hij heeft een aangepaste ijzeren stal omdat het een draak is). Maar ondanks zijn streken liggen wij ook geregeld dubbel om zijn grappen, heb nog nooit zo’n ‘gek paard’ gezien.
Het is niet alleen een draak maar daarnaast een super lief knuffeldier. Gelukkig zijn alle probleempjes opgelost en onze band is super sterk!
Daarnaast hebben we nog twee kleine boefjes lopen, twee shetlanders. Roos en Ilonka (Zie foto’s). Roos is verwaarloosd bij ons gekomen en knapt eindelijk op! En Ilonka hebben we gekregen omdat de eigenaresse er niet meer voor kon zorgen.
Ik hoop hier nog veel te kunnen lezen en leren!
Groetjes,
Marije
Amethyst;

Roos;

Ilonka;