Hallo allemaal!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cherubijn

Hallo allemaal!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 18:56

Hallo allemaal,

Ik lees al een heel tijd mee hier op bokt en snuffel wat rond. Ik ben Marije en ben 20 jaar oud. Ik ben vanaf oktober 2011 in het bezit van een draver, Amethyst. Echt een super ondeugende viervoeter. Ik was gaan snuffelen toen ik probleempjes kreeg met zijn gedrag heel in het begin en heb veel bruikbare tips gelezen. Ook ben ik op les gegaan vanaf december (1x per week) en we gaan met sprongen vooruit.

Hij heeft ondertussen alles wel een keer gesloopt bij ons thuis, je kunt het zo gek niet bedenken… Of meneer heeft het kapot gemaakt. Daarnaast is hij ons binnen een jaar al twee keer ontsnapt uit zijn stal (Hij heeft een aangepaste ijzeren stal omdat het een draak is). Maar ondanks zijn streken liggen wij ook geregeld dubbel om zijn grappen, heb nog nooit zo’n ‘gek paard’ gezien.
Het is niet alleen een draak maar daarnaast een super lief knuffeldier. Gelukkig zijn alle probleempjes opgelost en onze band is super sterk!
Daarnaast hebben we nog twee kleine boefjes lopen, twee shetlanders. Roos en Ilonka (Zie foto’s). Roos is verwaarloosd bij ons gekomen en knapt eindelijk op! En Ilonka hebben we gekregen omdat de eigenaresse er niet meer voor kon zorgen.
Ik hoop hier nog veel te kunnen lezen en leren!

Groetjes,
Marije
Amethyst;
Afbeelding

Roos;
Afbeelding

Ilonka;
Afbeelding

HTM

Re: Hallo allemaal!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:01

Welkom op bokt, en veel plezier hier!

AdmiralChaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:01

Welkommmm!

Wieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:02

welkom :D

Cherubijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 19:04

Dank jullie wel :D

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:07

Wat onwijs leuk om Amethyst hier terug te zien! Ik heb hem veel gereden toen hij nog in training stond om te gaan koersen. Wat een superschat! Veel plezier met hem!

Cherubijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 23:03

@vraagteken; Wat leuk! Was het toen ook al zo'n boefje? Of gedroeg hij zich wel toen der tijd?:P

sannebus10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 23:16

Welkom op bokt!! Mooie paarden! Veel plezier!

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 18:16

Heel eerlijk gezegd was het echt het liefste en rustigste paard op stal.....en dat op heul veul kilo's krachtvoer per dag! ;-) Dat was echt een scheetje! Ik vind het super leuk om hem zo weer te zien.

Cherubijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-13 19:54

Nou kan je vertellen dat hij bij ons de draak uit hangt en al vanalles gesloopt heeft! Als je alles hoort dan ken jij hem niet terug:P Haha drukke aap :') Maar zo'n lieverd heb ik nog nooit gehad dat zeg ik er wel bij! En eten kan hij zeker, nu nog steeds :Y) .

vraagteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 19:55

Super leuk om te horen. Hij was echt mij favorietje. Zo lief met rijden! Veel plezier met hem!