Verkeerde code toegestuurd bij nieuw wachtwoord aanvragen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RusselNuwell

Berichten: 3352
Geregistreerd: 23-07-11

Verkeerde code toegestuurd bij nieuw wachtwoord aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 01:10

Dit onderwerp gaat niet over mij, maar bokker Lovelanga.
Sinds een behoorlijke poos is ze haar wachtwoord kwijt. Eerder kreeg ze helemaal geen mailtjes binnen wanneer zij het wachtwoord opvroeg (ook niet in de spam-filter). Ik heb destijds contact gehad met een mod (sorry, ik weet niet meer wie precies), en deze heeft mij een e-mail adres gegeven waar zij even naartoe moest mailen, maar hier kreeg zij geen response op. Nu heeft ze het laatst weer geprobeerd, en wederom geen response. Nu heeft ze vandaag wederom geprobeerd om via de site zelf geprobeerd haar wachtwoord aan te vragen, ze ontvangt nu wel de e-mails ervan, maar als ze op de link klikt staat er dat deze niet overeenkomt met de database.
What to do, what to do?

Polly
Moderator Algemeen

Berichten: 25361
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Verkeerde code toegestuurd bij nieuw wachtwoord aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 07:11

even een pb sturen naar eline of bartvb

Daihyo

Berichten: 89437
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Animals

Re: Verkeerde code toegestuurd bij nieuw wachtwoord aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 09:00

Naar welk emailadres heeft ze iets gestuurd?
In principe zou ze geholpen moeten worden als ze een mailtje stuurt naar support@bokt.nl

RusselNuwell

Berichten: 3352
Geregistreerd: 23-07-11

Re: Verkeerde code toegestuurd bij nieuw wachtwoord aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 12:29

Dat was het e-mail adres wat ik toen gestuurd kreeg inderdaad, hiervan kreeg ze geen reactie.

Daihyo

Berichten: 89437
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: Animals

Re: Verkeerde code toegestuurd bij nieuw wachtwoord aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:30

Ik ga even kijken wat ik voor je kan doen :)

Eline

Berichten: 72937
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: Verkeerde code toegestuurd bij nieuw wachtwoord aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:36

Mails naar support worden altijd beantwoord, meestal binnen een dag. Als mails van Bokt niet binnenkomen, kan het voorkomen dat ook de antwoorden van support worden geblokkeerd door haar emailprovider. (Heb het even opgezocht en ahar twee mails zijn allebei beantwoord) Het kan in ieder geval helpen om support@bokt.nl in je contactlijst op te nemen.

In dit geval stuur ik haar even een mailtje via m'n privé-adres, zodat ze snel geholpen kan worden.

RusselNuwell

Berichten: 3352
Geregistreerd: 23-07-11

Re: Verkeerde code toegestuurd bij nieuw wachtwoord aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 12:44

Bedankt! :)

RusselNuwell

Berichten: 3352
Geregistreerd: 23-07-11

Re: Verkeerde code toegestuurd bij nieuw wachtwoord aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-13 13:04

Ze heeft inmiddels een werkende code via e-mail gekregen, dus probleem is opgelost, maar toch bedankt voor de hulp!