De laatste pb is van een uur geleden en van een andere gebruiker dan de mails die ik kreeg. Dus ofwel is hij zeer traag, of het databeest spookt.
Sieltjuh
Geplaatst: 13-01-13 23:38
Lente schreef:
Nope, dan staat er ook een zinnetje trouwens
Owja, dat is waar. Is al zo lang geleden voor mij, heb al tijd geleden ingesteld dat het automatisch wordt verwijderd
Ik moet wel zeggen.. wanneer was het? Vorige week ergens? Toen was er toch iets, dat je niet op home en markt kon komen? Nou, toen kreeg ik mijn emailtjes over dat ik pb's had pas de volgende dag ofzo.
Gisteren had ik wel een PB, maar geen mail, die kwam goed een aantal uur later binnen dan dat we normaal gewend zijn. Misschien dat de server last heeft van het winterse weer.
Kunnen jullie mij een keer een mail doorsturen die te laat aankomt? Graag inclusief alle headers (via 'bron bekijken' oid). Graag PBen of mailen naar mijn gebruikersnaam @ bokt.nl Dank! Die mails zouden vrijwel meteen moeten worden verstuurd.
Ik heb juist dit: ik krijg een stuk of 3 mails(met een link erin naar een pb erin die er dus niet is), dan de pb, en later nog een keer een mail. hoe bedoel je precies bart?