ja hoor, kom ik terug van school is me fiets van het station gejat :S dus ik me vader gebeld, die erg boos op mij omdat ik moest fietsen van hem naar school! ik gezegd 'mijn vriendin (voor privicie zeg ik geen naam) heeft zich verslapen' maar dat maakte geen verschil bij hem. nu dus me ov moeten leveren. gelukkig is hij wel verzekerd maar je krijgt nooit de prijs terug waarvoor je hem gekocht hebt, naja bale. hopen dat de politie hem terug vind en zo lang dan maar op me moeders fiets naar school. stiekem moest ik wel een beetje lachen. dit maak je ook niet dagelijks mee. we hebben zelfs nog in sloot gekeken of ze hem daarin hadden gegooid. maar nee dat ook niet. naja hij is gestolen in de buurt van Den Helder/ Schagen. om precies te zijn Anna Paulowna . maar velen weten niet waar dit ligt. het is een gazelle de naam precies weet ik niet maar hij is fluor-blauw/ zwart/ grijs. dus als je hem misschien ziet plaats dan even een berichtje xx daar help je ons ontzettend mee. alvast bedankt.
Akecheta
Geplaatst: 08-01-13 18:01
Dit topic zou eigenlijk thuis horen bij LZP, maar aangezien de TS nog geen lid is van de kudde, en dus nog niet op LZP kan posten, plaats ik hier een slotje.