Heeft iemand meer hier last van? Als ik een bericht wil plaatsen duurt het erg lang voordat dat gebeurt, en als het er dan staat is het vaak twee keer. Heb mijn laptop al een keer alles van gewist maar het lijkt niet aan mijn laptop te liggen...
Nope, hier gaat ook erg snel. Maar soms gaat het btw wel erg sloom ik ken wat je bedoeld. Maar het ligt erook aan of je er foto's in hebt, of dat in je post zit.
Undefined
Geplaatst: 08-01-13 22:38
Bij mij ook af en toe, maar vooral bij de markt. Had net 4 keer dezelfde advertentie geplaatst
Berichten met foto's duren inderdaad wat langer, daarvan moet eerst de grootte gecontroleerd worden. Of dit echt veel tijd kost hangt vooral af van de site waar die foto's staan.
Verder zou het plaatsen gewoon (heel) snel moeten gebeuren eigenlijk? Zou je eens een andere browser kunnen proberen? Kijken of het daaraan ligt?
justdiesel
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-13 09:53
Ik heb bij de berichten geen foto's zitten dus dat kan het niet zijn. Ik zal wel te veel posten hahahaha Kijk nog maar een keer mijn laptop na.....
Edit, nu plaatst hij hem wel heel snel.
geerke
Geplaatst: 10-01-13 15:58
het is nu heel erg hier....volgens mij vanwege al die knipperende reclames laden,dat duurt zolang
Kentaro
Geplaatst: 10-01-13 16:01
Ik heb het ook wel eens!! En dan druk ik inderdaad nog een keer op versturen en staat het er 2x (dan wis ik wel het tweede bericht) Lijkt me niet aan m'n computer liggen, want ik zit vanaf meerdere computers op bokt en het is niet alleen op 1 maar gebeurd Is gelukkig niet heel vaak.