Even voorstellen + bijrijdster aangeboden Zeevang/NH

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evita74

Even voorstellen + bijrijdster aangeboden Zeevang/NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 05:04

Hoi allemaal!

Mijn naam is Eva (38), ik woon in Beets (gemeente Zeevang, NH, nabij Hoorn, Oosthuizen, Beemster, Edam, enz. en daarvoor woonachtig in A'dam) en ben al een tijd op zoek naar een manier om mijn paardenverleden weer op te pakken! Hoewel ik nooit een eigen paard of pony heb gehad, was ik tot mijn 16e heel fanatiek: dressuur (L+), springen (L+), voltige (internationaal niveau), mounted games, races, pas de deux, buitenritten, enz. en woonde ik zowat op de manege :) . Een geweldige tijd...

Maar helaas, ik verhuisde naar de grote stad en mijn leven kreeg een andere invulling. Wel heb ik sindsdien een traditie opgebouwd: reizen doe ik veel, en als het even kan hoort daar minstens 1 buitenrit bij. En nu, meer dan 20 (!!!) jaar later, is mijn liefde voor paarden nog altijd daar. En toen ik 1,5 jaar geleden naar de polder verhuisde, dacht ik dat het makkelijk zou zijn een manege te vinden in de buurt. Niets blijkt echter minder waar :( . Vandaar de volgende oproep:

Aangeboden: bijrijdster voor paard of grote pony (ik ben fijn gebouwd, 1.66 m lang en weeg +/- 53 kg), liefst voor 1 á 2 dagen in de week, en liefst overdag doordeweeks. Karakter paard: behalve lief en een beetje pit in principe geen voorkeur. Ik ben absoluut niet bang voor paardean; voel me behalve 1 met het dier juist meer in contact met mezelf op een paard (klinkt dat gek? misschien, maar het is wel waar). Bepaalde disciplines en indien gewenst bijbehorende lessen geen probleem, maar het liefst rijd ik wel zoveel mogelijk recreatief. Ik ben dol op buitenritten! En, ook niet onbelangrijk: de bereikbaarheid. Ik heb geen rijbewijs/auto, dus vanuit Beets (N247) moet het bereikbaar zijn per fiets of openbaar vervoer. Zo niet, dan moet ik een beroep doen op mijn vriend en dat kan eventueel alleen in het weekend.

Vragen of tips? Shoot!

Ik hoop van (een van) jullie te horen!

Lieve groet,

Eva

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Even voorstellen + bijrijdster aangeboden Zeevang/NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 06:00

Welkom op Bokt Eva! :)

Je kan een advertentie aanmaken op de Markt: http://www.bokt.nl/markt/ Daar horen oproepjes voor bijrijdpaarden thuis. ;)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Even voorstellen + bijrijdster aangeboden Zeevang/NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 09:51

Oproepjes en advertentie kan je inderdaad op de markt kwijt. Omdat het grootste gedeelte van je bericht daar wel op gericht is en dat tegen de regels is, plaats ik hier een slotje.