Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kitty1985 schreef:Nog een ander vraagje (jullie zijn zo behulpzaam).
Kan je niet op gebruikersnaam zoeken? Wou net een advertentie opzoeken van iemand. Maar ik kan nergens op naam zoeken. Of kijk ik zo scheel?
Daphne__ schreef:Kitty1985 schreef:Nog een ander vraagje (jullie zijn zo behulpzaam).
Kan je niet op gebruikersnaam zoeken? Wou net een advertentie opzoeken van iemand. Maar ik kan nergens op naam zoeken. Of kijk ik zo scheel?
Rechts onder ''eigen berichten'' staat een zoekbalkje. Als je daar je muis op houd, komt er ''uitgebreid zoeken'' te staan. Als je daar op klikt, dan kun je zoeken op gebruikersnaam (2e vakje)
NiFallor schreef:Als je een topic nog niet gelezen hebt kom je binnen op de pagina waarop het eerste bericht staat dat na jouw aanmelddatum gepost is. In mijn geval kom ik in een oud (en nog niet eerder gelezen) topic binnen op de eerste post na 11-04-11. Dit blijft altijd.
Waarom men dat zo ingesteld heeft weet ik niet, ik vind het ook nogal onhandig.
Verder weet ik nog dat ik in het begin ook niet kon zoeken op gebruikers berichten vanuit mijn profiel. Dat kwam later pas (ik weet niet of dat te maken had met het aantal berichten of met een tijdspanne oid). Maar het was er ineens.