Halverwege binnen komen in topic.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty1985

Halverwege binnen komen in topic.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 02:48

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Lees al wel een poos mee, maar leek mij leuk om ook te reageren.

Alleen als ik een topic open op de hoofdpagina, dan kom ik zomaar ergens in het topic uit.
Zonet ook, ik open een topic en kom ergens op blz 3 terecht.

Best vervelend. Want moet dan eerst naar boven scrollen en dan naar pagina 1 gaan.

Hoe kan dit? Heb ik misschien zelf iets ingesteld?

Alvast bedankt!

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 02:53

Allereerst welkom! :D

Als je nog niks anders hebt ingesteld is de pagina waarop de laatste post is gezet de laatste pagina. Je komt (dacht ik, ik heb alles lang geleden veranderd) automatisch binnen op de laatste pagina. Dit is eigenlijk voor als je een topic volgt, dan hoef je niet elke keer te switchen van pagina, maar dan ben je dus automatisch al bij de laatste post.
Ik heb het zo veranderd dat de laatste post bij mij op de eerste pagina komt. Weet even niet meer waarom, maar ik vind het handiger.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 02:53

Welkom op bokt!

Heb je dit ook bij topics waar je nog niet eerder in gelezen hebt, terwijl je ingelogd was?

kiki1976

Re: Halverwege binnen komen in topic.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 03:03

Welkom op bokt

In topics waar ik nog niet eerder in gelezen/gereageerd hebt kom ik dan gewoon op pagina 1. Bij pagina's waar in wel gelezen/gereageerd heb kom ik op de pagina uit waar ik de vorige keer gebleven was.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 03:04

Bedankt voor het welkom!!

Als ik het topic voor de eerste keer open (ingelogd) kom ik ergens willekeurig uit.
Open ik hem voor de 2e keer, dan kom ik bovenaan de laatste pagina uit.

Als ik het topic al gelezen heb (en gereageerd) en je komt bij het 1e nieuwe bericht uit is natuurlijk reuze handig. Maar niet als je het topic hebt gelezen.

Had het eerst niet in dat ik willekeurig ergens in topic binnen kwam. En dat is toch vrij raar :).

Nog een ander vraagje (jullie zijn zo behulpzaam :) ).
Kan je niet op gebruikersnaam zoeken? Wou net een advertentie opzoeken van iemand. Maar ik kan nergens op naam zoeken. Of kijk ik zo scheel?

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 03:06

Nog even een test gedaan. Als ik via de tabbladen een topic open dan kom ik wel gewoon bij de 1e post.
Maar als via de hoofdpagina en dan bij laatste berichten kijk, dan kom ik ergens willekeurig uit.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 03:08

Kitty1985 schreef:
Kan je niet op gebruikersnaam zoeken? Wou net een advertentie opzoeken van iemand. Maar ik kan nergens op naam zoeken. Of kijk ik zo scheel?

Rechts onder ''eigen berichten'' staat een zoekbalkje. Als je daar je muis op houd, komt er ''uitgebreid zoeken'' te staan. Als je daar op klikt, dan kun je zoeken op gebruikersnaam (2e vakje) :)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 03:25

Daphne__ schreef:
Kitty1985 schreef:

Rechts onder ''eigen berichten'' staat een zoekbalkje. Als je daar je muis op houd, komt er ''uitgebreid zoeken'' te staan. Als je daar op klikt, dan kun je zoeken op gebruikersnaam (2e vakje) :)

Daar verwachte ik het dus ook, maar het staat er niet.
Sommige dingen zijn hier wel aardig hetzelfde als hondenforum. Maar geen zoekfunctie voor zoeken op naam.

*maakt even printscreen*

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 03:29

Afbeelding

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 03:55

Dat is raar.... Ik heb even gekeken en bij mij staat het vakje er gewoon? -O-

Mischien kun je pas op gebruiker zoeken als je 25 berichten hebt, net als dat je dan pas kunt reageren in topics in LZP etc?

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 06:47

Als je een topic nog niet gelezen hebt kom je binnen op de pagina waarop het eerste bericht staat dat na jouw aanmelddatum gepost is. In mijn geval kom ik in een oud (en nog niet eerder gelezen) topic binnen op de eerste post na 11-04-11. Dit blijft altijd.
Waarom men dat zo ingesteld heeft weet ik niet, ik vind het ook nogal onhandig ;) .

Verder weet ik nog dat ik in het begin ook niet kon zoeken op gebruikers berichten vanuit mijn profiel. Dat kwam later pas (ik weet niet of dat te maken had met het aantal berichten of met een tijdspanne oid). Maar het was er ineens.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:32

Voor het kunnen zoeken op naam moet je inderdaad lid van "de kudde" zijn. :)

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 15:10

NiFallor schreef:
Als je een topic nog niet gelezen hebt kom je binnen op de pagina waarop het eerste bericht staat dat na jouw aanmelddatum gepost is. In mijn geval kom ik in een oud (en nog niet eerder gelezen) topic binnen op de eerste post na 11-04-11. Dit blijft altijd.
Waarom men dat zo ingesteld heeft weet ik niet, ik vind het ook nogal onhandig ;) .

Verder weet ik nog dat ik in het begin ook niet kon zoeken op gebruikers berichten vanuit mijn profiel. Dat kwam later pas (ik weet niet of dat te maken had met het aantal berichten of met een tijdspanne oid). Maar het was er ineens.

Het is echt niet logisch...iemand een idee wat de reden erachter is?

Pff normaal lees ik mee en wil ik graag reageren, nou kom ik geen leuke topics tegen om op te reageren. Ja bij leven zonder paarden, maar daar mag ik nog niet reageren. ;(

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:16

ik heb dit ook soms, geen idee waarom of hoe het op te lossen is :n

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 13:39

Ik heb hier ook regelmatig last van.

Ik klik op de titel en ik zit op pagina 2 of 3 of nog verder :')
Als ik nou klik op 'ga naar laatst geplaatst bericht', dan lijkt me dat duidelijk.

Maar als ik een titel aan klik, dan zou ik toch gewoon op pagina 1 moeten uitkomen?