Even mezelf ook voorstellen :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimfee

Even mezelf ook voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 15:31

Hallo iedereen,

Tussen dit berichtje door ben ik druk bezig met uitzoeken hoe je twee pony's moet verzorgen, want deze zijn (voor mij) overwachts opgehaald.

Ik ben Daniëlle, 21 jaar, ik zit in mijn vierde studiejaar. Op dit moment woon ik min of meer weer thuis, maar doordeweeks zit ik vaak bij mijn vriend.

Vroeger was ik altijd een paardenfan, ik heb 5,5 jaar les gehad op een manege. Ik wilde doodgraag een pony, maar mijn ouders vonden dat te veel geld kosten en hadden toen nog verstand.. Ik ben ook heel blij dat ze het nooit hebben toegelaten, want nu zou ik nooit tijd hebben gehad voor een pony. Ik heb wel altijd konijnen en knaagdieren gehad. Op dit moment twee leuke konijnen (Frummel en Lelie), beide uit de opvang gehaald. We hebben ook nog drie cavia's (Koekiemonster, Muis en Féline) waarvan Felientje mijn cavia is. Dan hebben we nog twee gerbils (Fay en Amy) en een hamster (Appa). We hebben ook nog een kat.
Dan mijn allergrootste liefde: Juultje! Mijn hondje. Al vanaf dat ik een klein meisje was, was ik ook een hondenfan maar ook dat wilde mijn ouders niet hebben; de reden was dat zij geen tijd hadden voor een hond. Toen ik 16 werd, kwam mijn droom eindelijk in vervulling: ik mocht een hond!
Afbeelding
Juultje :o
Afbeelding
En mijn konijntjes

En waarom ik mij hier heb aangemeld? Zie dit topic: [TAO] Onverwachts twee pony'er bij.

Groetjes Danielle

Gowlan

Re: Even mezelf ook voorstellen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 15:41

Nou welkom hihi!
Leuke foto's trouwens :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:11

Welkom op bokt!

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-13 15:45

Bedankt allemaal!

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:42

welkom op bokt :) leuke dieren heb je ook!

Nimfee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 22:58

Ik wil wel meer foto's posten :D