hoi, ik kan al een paar dagen slecht op bokt komen. als ik in wil loggen dan krijg ik een status 505 foutmelding. ik kan dan na een uurtje soms wel het forum zien maar niet ergens op klikken of naar mijn inbox.
nu kan ik al de hele dag niet op bokt markt, krijg dan geen keuzemenu maar deze melding: An error occurred while trying to search with Solr: '-1' Status: Unknown Status.
meer mensen die hier last van hebben? zie wel mensne op bokt markt plaatsen dus niet iedereen heeft dit, maar hoe los ik het bij mij dan op? heb al 3 verschillende laptops/ipads en telefoons geprobeerd maar is bij allemaal hetzelfde liedje...
De foutmelding van de Markt is al bekend...staat op MZ..
matasja
Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-13 18:28
ligt het gelukkig niet aan mijn internet, vind het zo raar dat ik wel de voorpagina kan zien en daar staat ook een nieuwe pony van een uur geleden, niet iedereen heeft dan dit probleem...
@bellatrix ok sorry dat had ik nog niet gezien, is het inlogprobleem daar dan ook een onderdeel van? dit heb ik al langer dan een week dat ik regelmatig niet kan inloggen , of ik kan wel inloggen maar krijg de melding zodra ik naar inbox ga
Er is inderdaad een probleem met een van de servers. DIe server wordt voor verschillende taken gebruikt waardoor de hele site hier last van heeft. Wordt aan gewerkt, nog niet helemaal duidelijk hoe lang dit gaat duren.
Tot die tijd zou het forum weer redelijk moeten werken. Avatars doen het nu voor een groot deel niet, nieuwe avatars instellen en uploaden is tijdelijk ook niet mogelijk.
De problemen zijn helaas wat groter dan gehoopt. Niet op afstand op te lossen, moet dus op en neer naar Amsterdam. I.v.m. reistijd en werk daar duurt het minimaal 2 uur voor jullie daar resultaat van zien.
succes bart, wat een gedoe zeg om daarvoor zo'n end te moeten rijden!! komt wel weer goed, het is geen ramp even niet te bokken, scheelt een hoop geld ( dat de markt het niet doet)
beetje jammer he dat ze na kantooruren niks meer resetten juist van 9 tot 5 ben ik op mijn werk, daarna stort ik mijzelf volledig op bokt en met mij waarschijnlijk wel meer anders klapt de server er niet uit hihi
Het grote voordeel is dat alle servers op afstand gereset kunnen worden en de meeste machines zijn ook op afstand te besturen op het moment dat het echt mis gaat. De machine-mannen zijn niet heel vaak nodig dus Vervelende is dat er zaterdag een probleem was met precies die machine waar ik op afstand weinig mee kan als hij niet goed opstart... Ga kijken of dat op korte termijn ook te verhelpen is.