Mijn naam is Raïssa, 23 jaar en woonachtig in Elburg! Toen ik wat jonger was heb ik een paar jaar paardgereden
bij een manege, maar helaas ben ik hiermee i.v.m. verhuizing gestopt.
Dit jaar ben ik afgestudeerd aan de Groene Welle te Zwolle, opleiding diermanagement (mbo) niveau 4. Mijn laatste
stage deed ik wat ik al die tijd eigenlijk al wilde, maar niet echt 'aandurfde'. Ik heb een stage gedaan bij een manege
hier! Wat heb ik genoten, eindelijk weer tussen de paarden!!! Ik kreeg zelfs de kans om weer eens te rijden! Ik wist
meteen dat ik dit weer wilde oppakken.
Door een samenloop van omstandigheden kreeg ik een gouden kans. Een bijrijdpaard! Inmiddels al een aantal maanden
en hij is echt mijn grote vriend geworden!

Ooit zal er een eigen paard (of meer?) komen, maar op dit moment geniet ik met volle teugen van Scato. Thuis is het
sowieso een kleine dierentuin met 7 honden, 2 katten, 4 ratten en een stuk of 20 muisjes. (De laatste twee ben ik overigens
nu aan het minderen, of daar weer wat nieuws van gaat komen weet ik niet, maar voorlopig is dat niet de bedoeling.)
Tot zover dan nu maar even! Ik ben voorlopig wel zoet met heel veel informatie lezen hier denk ik zo!

mij hier heb aangemeld!