***Nieuw!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ome_Kees

***Nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 19:25

Hallo,
Wat een goed voorstel om me toch te moeten voorstellen op een groot forum zoals dit. Ik had gedacht dat het allemaal wat anoniemer zou zijn op Bokt. Ik hoop dat dit ook betekend dat jullie op een prettige manier met elkaar omgaan.
Ik ben jarenlang op een duikforum actief geweest en vond dat men elkaar niet erg vriendelijk en met veel haat en nijd onderling te lijf (woord) ging. De moderator waren meer politieagent. Een moderator/admin/beheerder is zelfs persoonlijk bedreigd door de persoon die verwijderd was. Ik verwacht hier toch wel ander publiek, haha. 8-)

Over mijzelf, ik start wee na jaren met paardrijden. Eerste keer te paard, 5 jaar oud. Daarna in mijn tienerjaren af en aan gereden in Vlaardingen en Maassluis. Daarna oa lang gereden (als een van de 5 onderdelen van de Moderne Vijfkamp) bij Lasseur/Soest, Willem Oetelaar/Scheindel en ook nog bij Manege Pullens. Mijn dochter rijdt bij de Roosenheuvel. Zelf ga ik de draad weer oppakken na jarenlang (va 1979) gedoken (3000+ duiken) te hebben het maar eens wat minder te gaan duiken en mijn oude liefde voor het rijden weer op te pakken.

Ome_Kees.

_Bianca

Re: ***Nieuw!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 19:27

Welkom Ome_Kees!!! :)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 19:27

Welkom op bokt!

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 19:28

welkom! veel plezier op bokt :)

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 19:31

Welkom :) hopelijk bevalt dit forum beter :')

Ome_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 20:11

Bedankt voor de reacties. Het welkom is goed. Maaaaaarrrrrr,
ik dacht laat ik eens starten in het topic "Mijn zoektocht naar een PRE in spanje" omdat ik een maand geleden naar de SICAB geweest ben en volgend jaar een paard zou willen kopen als het roestige er weer een beetje af is :D en wat schertst mijn verbazing, het eerst wat ik lees is hoe een forumbezoeker zijn/haar ongenoegen over een zadel op het forum uitvecht met een de leverancier. Ik ben zelf duikondernemer geweest en heb getracht om mijn klanten te adviseren vanuit mijn passie en ervaring. En helaas meer dan eens door een 20 jarige (die natuurlijk net zo enthousiast is als ik was) te kakken gezet werd op het forum om dat hij/zij niet de moeite nam om zich te verdiepen waarom ik op basis van ervaring (met duiken en en met klanten) een ander advies gaf aan hem/haar. Excuses achteraf konden de veroorzaakte zakelijke schade niet herstellen hoor! Ik ga niet beginnnen om die forum regels te lezen maar lijkt me dat een moderator (of hoe die heet hier) al had moeten ingrijpen. Mijn bereidheid was groot om mijn klanten tegemoet te komen, je bent met je passie bezig. Maar na zo op een forum te kakken gezet te zijn was mijn bereidheid echt weg.
Afijn, bedankt voor het welkom, ik ga maar wat leuke dingen lezen. :evaw:

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 20:13

Je zult hier op het forum inderdaad niet alleen maar leuke dingen tegen komen, maar de moderators doen hun best om het allemaal zo vredig mogelijk te houden :)

Negatieve dingen moet je gewoon overheen lezen, wordt het een stuk leuker van!

Ome_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 20:17

Ga ik doen,
haha, ik hoef hier in ieder geval geen commerciële one-liner onder mijn naam te zetten. Dat is lekker.

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:32

Welkom op dit forum en veel leesplezier :)
Jammer dat je toevallig meteen op een negatieve pagina bent gekomen
Er zijn juist ook zo veel leuke en gezellige pagina's!
Meningsverschillen komen best vaak voor en dat kan het soms juist wat interessanter maken.
Waarschijnlijk doel je op het meningsverschil die iemand heeft met een zadelmaker ( Nombrado )
Als je een zadel koopt en die blijkt achteraf helemaal niet te passen dan ben je als consument dus niet tevreden..
en dien je (als je een betrouwbare zadelverkoper bent) het zadel terug te nemen.
(en al helemaal als in een second opinion door een andere zadelmaker blijkt dat het zadel op geen enkele manier passend is te maken)
Nombrado heeft er voor gekozen dit niet te doen maar het zadel vanaf afstand "passend" te praten.
Dat is haar eigen keuze geweest en daar is ze geheel vrij in.
Dit werd niet geaccepteerd door de kopende partij en ook waren er meer mensen met klachten..
Ze heeft ook zadels verkocht door in huiskamer topics foto's te spammen.
Soms kan een voordeel ook in je nadeel werken..

Ome_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 22:54

Unamie, beste Karin,
Ik zie dat je ook ondernemer bent op Bokt. Je reactie verbaast me enigszins. Het lijkt wel of je hier doorgaat met die discussie, terwijl ik duidelijk aangeef dat ik dit soort discussies niet thuis horen op een hobby forum. Jammer.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 22:57

Welkom!

Ome_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 22:59

Dank je wel Eclair98. Pfff wel ff wennen aan sommige namen hoor.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:02

Leuk Ome_Kees, dat je op zoek bent naar een PRE. *\o/*
Ik kan ze je van harte aanbevelen! 8-)
Mocht je info hebben betreffende dit geweldige ras...mag je me altijd raadplegen.
(met dank aan Unamie, die ervoor zorgt dat ik zo alles kan lezen waar mijn naam door haar in verschillende topics genoemd wordt :D )

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:02

Welkom op Bokt! :D

Ome_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 23:05

thx Captain.
@Nombrado, ik zei dat niet dat ik op zoek ben naar een PRE. Maar de kans is wel groot dat die het een PRE zal worden.
Ik ga gauw op een ander deel van het forum verder.......

Capri10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:13

Hallo Kees,

Ik heb een paar jaar geleden ook na studie en kinderen het paardrijden weer opgepakt. Oude liefde roest niet.

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 23:14

Ome_Kees@Ow, verkeer begrepen......;-)

Ome_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 23:27

@ Capri10, leuk. Hoe is het je vergaan? Waar rij je nu op?

Capri10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-13 00:19

We zijn uiteindelijk verhuisd van de stad naar het platteland en hebben nu twee paarden aan huis, een tijd geleden hadden we er nog vier, maar dat was wel heel druk. Ik rij nu recreatief op een kruising tinker/ kwpn. Ben me aan het orienteren op het kopen van een andalusier in het voorjaar, reis naar andalusie is al geboekt.

Ome_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 01:25

dat zijn mooie vooruitzichten. Tijdens de CICAB 2012 fokkers met mooie PRE's aanwezig. Wordt het een hengst?

Capri10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:09

Ik vind hengsten wel het mooiste, maar met een merrie op stal waarschijnlijk niet haalbaar. Dus een ruin, een merrie of de gekozen hengst laten castreren.
Ik kijk regelmatig op de website van andalusier op maat en speur ook nog naar andere fokkerijen in de buurt. Ik zoek een betrouwbaar paard voor grondwerk, een dressuurproefje en geweldige buitenritten. Een paard waar ik een band mee op kan bouwen en die er ook nog eens heel goed uitziet! Het ras spreekt me heel erg aan.

En jij? Waar zou jij voor gaan, welke vond je het mooiste op de keuring?

Ome_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-13 12:51

De mooiste? haha, die waarvan ze zeiden dat hij niet te koop was *D

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 13:10

Welkom op bokt. :)
Leuk dat je de paardensport weer op gaat pakken.
Hoop dat je je op dit forum beter thuisvoelt.

Capri10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:56

Heb je een foto van deze kanjer? Ben benieuwd :)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 17:12

Hallo Ome Kees. :D

Welkom hier!