Wat een goed voorstel om me toch te moeten voorstellen op een groot forum zoals dit. Ik had gedacht dat het allemaal wat anoniemer zou zijn op Bokt. Ik hoop dat dit ook betekend dat jullie op een prettige manier met elkaar omgaan.
Ik ben jarenlang op een duikforum actief geweest en vond dat men elkaar niet erg vriendelijk en met veel haat en nijd onderling te lijf (woord) ging. De moderator waren meer politieagent. Een moderator/admin/beheerder is zelfs persoonlijk bedreigd door de persoon die verwijderd was. Ik verwacht hier toch wel ander publiek, haha.

Over mijzelf, ik start wee na jaren met paardrijden. Eerste keer te paard, 5 jaar oud. Daarna in mijn tienerjaren af en aan gereden in Vlaardingen en Maassluis. Daarna oa lang gereden (als een van de 5 onderdelen van de Moderne Vijfkamp) bij Lasseur/Soest, Willem Oetelaar/Scheindel en ook nog bij Manege Pullens. Mijn dochter rijdt bij de Roosenheuvel. Zelf ga ik de draad weer oppakken na jarenlang (va 1979) gedoken (3000+ duiken) te hebben het maar eens wat minder te gaan duiken en mijn oude liefde voor het rijden weer op te pakken.
Ome_Kees.