Ik heb dus probleempjes met bokt op de computer, alles doet het behalve bokt. Telkens als ik naar bokt ga, laad hij en vervolgens wordt hij er uit gegooid met de mededeling dat de pagina niet gevonden kan worden (bij meerdere verschillende pogingen) op mijn iPod doet hij het wel normaal..
Ik gebruik firefox, zeer vervelend dat bokt er uit ligt ja (iPod is niet prettig als ik gewoon topic wil bekijken) Hopen dat hij het zo doet, krijg deze melding overigens; Oops! This page appears broken. Dns error - server cannot found
Idem, smiley's doen het niet goed en ik krijg steeds een oudere versie van "eigen berichten" te zien als ik de 'vorige pagina' toets gebruik, dan welke het zou moeten zijn.
BaileyMix
Geplaatst: 31-12-12 00:56
Bij mij doet ie t ook niet op de laptop... iPhone wel, hoop dat t snel verholpen is!
Ik heb nog steeds dat bij 'eigen berichten' de oude stand van een topic wordt weergegeven. Een topic heeft allang 4 pagina's, maar bij 'eigen berichten' staat het topic nog steeds dat ik als laatste heb gepost en dat het topic nog op pagina 1 zou zijn.
zowel op mobiel als op laptop doet mijn bokt heel raar... op mobiel kan ik geen smilies doen en ook geen topics openen dan krijg ik blanco scherm .... en kan dus ook niet reageren in topics
op pc doen de smileys t niet en heb al cookies verwijdert maar dat werkt dus niet
Ik was net bij 'actieve onderwerpen'. En daar stond bij 2 minuten geleden, dat ik als laatste gereageerd zou hebben. Maar dat was gisteren dat ik daar gereageerd had en het topic is ondertussen al pagina's verder?
Ik had net nog steeds, als ik bij 'actieve onderwerpen' kijk, dat ik dan topics tegen kom waar ik gisteren in gereageerd heb. Dat ik dan 4 minuten geleden als laatste gereageerd zou hebben (terwijl dat gisteren was) en de topics al veel langer zijn geworden. Het zijn nu 2 topics die ik net tegen kwam bij 'actieve onderwerpen', waarbij dat is.