Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ga naar een www.tinypic.com. Daar kan je een foto uploaden. Je ziet als het goed is het woordje 'bladeren' al staan. Daar zoek je de foto op tussen je eigen bestanden. Als het goed is kan je ook het formaat kiezen. Kies dan voor 600x800. Dan uploaden. Daarna zie je een aantal codes links naast de foto staan. Dan kopieer je de link waar [IMG] voor en achter staat en die plak je hier of in je profiel.
Ilsaaaa schreef:Bellatrix schreef:Ga naar een http://www.tinypic.com. Daar kan je een foto uploaden. Je ziet als het goed is het woordje 'bladeren' al staan. Daar zoek je de foto op tussen je eigen bestanden. Als het goed is kan je ook het formaat kiezen. Kies dan voor 600x800. Dan uploaden. Daarna zie je een aantal codes links naast de foto staan. Dan kopieer je de link waar [IMG] voor en achter staat en die plak je hier of in je profiel.
Ik zou voor deze gaan, en dan gewoon de tweede link pakken (staat ook bij voor forums )
Rije schreef:Technisch gezien is Bokt wat dat betreft enigszins verouderd. Ik heb een post van augustus gevonden waarin wordt gemeld dat er een proef komt met het direct uploaden van foto's, maar ik weet niet hoe het daarmee is. Zal ik even voor jullie navragen!
Bartvb schreef:Een fatsoenlijke foto-upload staat idd hoog op de wensenlijst. Daar hangt alleen flink wat aan vast. Er is nogal wat opslagruimte nodig, je wil die foto's fatsoenlijk backuppen, makkelijk kunnen uploaden, makkelijk terugvinden, etc, etc.
Dus niet op heel korte termijn maar er wordt op de achtergrond (tussen andere projecten door) aan gewerkt