Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:Het valt me wel vaker op dat er regelmatig mensen ongeduldig zijn.
Soms wil men meteen van een topic starter een update of reactie (eisen.). dan word er soms maar door gespeculeerd of gereageerd. (zelfs zo erg dat er al gezegd word dat iets verzonnen is of ts niet meer wil reageren ect)
Iemand is echt niet elk moment van de dag online. (of op bokt)
Het zelfde als een topicstarter soms al na een kwartier er al neerzet: '' Zijn er niet meer reacties?'' of Niemand??.
wat vinden jullie daarvan?
Arc_En_Ciel schreef:Dit topic he.. [VVDD] Het pest-kind is terug!
Echt vreemd dat mensen meteen gaan twijfelen aan zo'n verhaal.
Christiene schreef:Arc_En_Ciel schreef:Dit topic he.. [VVDD] Het pest-kind is terug!
Echt vreemd dat mensen meteen gaan twijfelen aan zo'n verhaal.
ja dat was de aanleiding van deze topic.
Shirley schreef:Ligt een beetje aan de situatie... als er een noodkreet komt van iemand, waarop fijn gereageerd wordt door serieus meedenkende mensen, dan vind ik het ook wel zo prettig als er dan ook snel een update komt.
Immers degenen die dan reageren, voelen zich oprecht betrokken en zijn dan dus ook razendbenieuwd hoe e.e.a. zich ontwikkelt...
Shirley schreef:Echter die kreten van "Niemand?" een kwartier na plaatsen van een fotootje, vind ik ook wel ietwat lachwekkend
Daniellejody schreef:Of je koopt iets via marktplaats en ongeveer 4 uur later krijg je: Ik heb niks meer van u gehoord dus ik verkoop het aan een ander.
Dan denk ik: Hallo? Denk je dat ik op mijn computer zit ofzo de hele dag? Man als ik nog geen dag de tijd krijg om geld over te maken dan hoeft het niet hoor. Er zijn ook nog mensen die overdag moeten werken.