mensen die meteen een update of reactie willen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

mensen die meteen een update of reactie willen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 21:09

Het valt me wel vaker op dat er regelmatig mensen ongeduldig zijn.

Soms wil men meteen van een topic starter een update of reactie (eisen.). dan word er soms maar door gespeculeerd of gereageerd. (zelfs zo erg dat er al gezegd word dat iets verzonnen is of ts niet meer wil reageren ect)

Iemand is echt niet elk moment van de dag online. (of op bokt)

Het zelfde als een topicstarter soms al na een kwartier er al neerzet: '' Zijn er niet meer reacties?'' of Niemand??.

wat vinden jullie daarvan?

Ik begrijp dat iemand nieuwschierig is. Ik zelf ook maar je kan toch ook rustig een paar dagen wachten?
of een keer vragen om een update en het daar bij laten.

Er zijn nog genoeg mensen die niet dagelijks uren online zijn. Ik tenminste niet.
soms ook een avond niet.

Mensen die mij willen mailen met soms dringende vragen, krijgen echt niet de volgende ochtend een reactie. Dan moeten ze mij bellen. gelukkig weten de meesten dat ondertussen wel.

KM_Ris

Re: mensen die meteen een update of reactie willen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:12

Hahaha verschrikkelijk.
alsof je élke dag op bokt kan zijn, en sowieso, als je geen zin hebt om te reageren dan reageer je gewoon niet klaar.

t is wel eens voorgekomen dat t topic helemaal stil liep en toen was ik wel benieuwt naar hoe het afgelopen was, toen heb ik wel eens ge pb't.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 21:13

Klopt! :j
Vooral dat doorspeculeren is erg vervelend.. "TS is niet online, dus ze het verhaal wat ze vertelt is nep" oid
Maar idd ook die mensen die na een kwartier al gaan vragen of er geen reacties zijn.. Vind ik een beetje sneu soms.. Het leven is niet alleen maar bokt, toch?

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 14:48

LZP -> FZ

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 14:58

Het zinnetje ''niemand meer???'' bij foto topics zie je dat wel regelmatigs staan ik vind't zo zielig,je loopt gewoon om reactie's te bedelen _O-

Bij informatie topics zie je het ook regelmatig staan....mensen hebben geen geduld denk ik dan :roll:

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 15:32

Zijn er nou maar zo weinig mensen?

*flies away* :+

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 15:37

Ligt een beetje aan de situatie... als er een noodkreet komt van iemand, waarop fijn gereageerd wordt door serieus meedenkende mensen, dan vind ik het ook wel zo prettig als er dan ook snel een update komt.
Immers degenen die dan reageren, voelen zich oprecht betrokken en zijn dan dus ook razendbenieuwd hoe e.e.a. zich ontwikkelt...

Echter die kreten van "Niemand :( ?" een kwartier na plaatsen van een fotootje, vind ik ook wel ietwat lachwekkend :))

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 19:15

Ik zag er net een die was nog sneller dan een kwartier met zon soort reactie.

Sommige situaties is natuurlijk inderdaad wel iets anders bij noodkreten. Hoewel je dansoms beter de tandarts/dierenarts/dokter/122 beter kan bellen.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:18

Christiene schreef:
Het valt me wel vaker op dat er regelmatig mensen ongeduldig zijn.

Soms wil men meteen van een topic starter een update of reactie (eisen.). dan word er soms maar door gespeculeerd of gereageerd. (zelfs zo erg dat er al gezegd word dat iets verzonnen is of ts niet meer wil reageren ect)

Iemand is echt niet elk moment van de dag online. (of op bokt)

Het zelfde als een topicstarter soms al na een kwartier er al neerzet: '' Zijn er niet meer reacties?'' of Niemand??.

wat vinden jullie daarvan?

Ik vind dat jammer. Vooral voor het/de paard(en) van zo iemand. Als iemand zo weinig geduld heeft met medebokkers kan ik me namelijk ook goed voorstellen dat h/zij ook te veel druk op een paard zet.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:20

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:21

Ik erger me er ook vaak aan, als mensen een topic openen, en nog geen 5 min. later weer een reactie komt, of er nog reacties komen.

Waar ik me wel aan erger:
Je maakt een topic aan, met een vraag, die zo gemakkelijk te beantwoorden is, maar je weet het zelf misschien even niet, en dan heb je 2 dagen later super veel mensen die hem bekeken hebben, maar geen Enkele reactie..

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 19:23

Arc_En_Ciel schreef:
Dit topic he.. [VVDD] Het pest-kind is terug!
Echt vreemd dat mensen meteen gaan twijfelen aan zo'n verhaal.

ja dat was de aanleiding van deze topic.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:24

Christiene schreef:
Arc_En_Ciel schreef:
Dit topic he.. [VVDD] Het pest-kind is terug!
Echt vreemd dat mensen meteen gaan twijfelen aan zo'n verhaal.

ja dat was de aanleiding van deze topic.

Dacht het al, toen ik de OP las schoot het me gelijk tebinnen hihi.

Gucci_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:28

Heb ik ook wel eens gehad. Soms reageer ik niet meer, omdat ik het topic alweer ben vergeten.
Ik zit ook niet elke dag op bokt, soms wel een week niet, omdat ik het dan druk heb met andere dingen.
Ik kan me wel een beetje ergeren aan dat soort mensen.

Maar op andere sites heb ik er ook wel eens last van, als ik een bericht bijvoorbeeld gelezen heb en wel online ben, reageer ik vaak niet meteen, maar geef later wel een reactie terug. Kan bij mij vaak wel een week duren, voordat ik reageer, zo ben ik nu eenmaal.

Daniellejody

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:29

Of je koopt iets via marktplaats en ongeveer 4 uur later krijg je: Ik heb niks meer van u gehoord dus ik verkoop het aan een ander.
Dan denk ik: Hallo? Denk je dat ik op mijn computer zit ofzo de hele dag? Man als ik nog geen dag de tijd krijg om geld over te maken dan hoeft het niet hoor. Er zijn ook nog mensen die overdag moeten werken.

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 18:24

Shirley schreef:
Ligt een beetje aan de situatie... als er een noodkreet komt van iemand, waarop fijn gereageerd wordt door serieus meedenkende mensen, dan vind ik het ook wel zo prettig als er dan ook snel een update komt.
Immers degenen die dan reageren, voelen zich oprecht betrokken en zijn dan dus ook razendbenieuwd hoe e.e.a. zich ontwikkelt...

Die noodkreten update is wel fijn,veel mensen leven mee maar de ts laat zich in dat topic dan niet meer horen om vervolgens wel overal op bokt dingen neer te zetten.

Shirley schreef:
Echter die kreten van "Niemand :( ?" een kwartier na plaatsen van een fotootje, vind ik ook wel ietwat lachwekkend :))

Zo zielig eigenlijk.
Zoiezo is bokt enorm groot dus je topic zakt gauw en helemaal als het 1 is van 13 in'n dozijn maar om nou reactie's te gaan bedelen zodat je topic bovenin blijft... :roll:
of na iedere reactie ''dank je' neer te zetten...hoe het topic hoog te houden,pure wanhoop _O-

Marktplaats blijft raar! :+ Sommige mensen zitten 23uur per dag op mp en op de mail...

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-12 18:27

Daniellejody schreef:
Of je koopt iets via marktplaats en ongeveer 4 uur later krijg je: Ik heb niks meer van u gehoord dus ik verkoop het aan een ander.
Dan denk ik: Hallo? Denk je dat ik op mijn computer zit ofzo de hele dag? Man als ik nog geen dag de tijd krijg om geld over te maken dan hoeft het niet hoor. Er zijn ook nog mensen die overdag moeten werken.

oja ik was een weekend weg, hele mailbox vol van iemand die wat met spoed wou kopen volgens mij... tot bijna dreigen aan toe..