Bedank een bokker!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JunkDeLuxe

Bedank een bokker!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 22:11

Het jaar is bijna ten einde, weer een heel jaar gebokt en tips gekregen/tegen gekomen!
Daarom dacht ik.. Bedank een bokker (of bokt :D ), voor een handige tip die je in de loop van het jaar hebt gekregen :D

Het mag natuurlijk ook lollig zijn..
Bedankt aan de bokker die me vertelde dat zij haar stal met de hand uitmest!
Dat doe ik nu ook (niet heel de stal natuurlijk :') ), en dat scheelt een hoop vlaslemen en eurootjes! Bedankt!

Suusie22

Re: Bedank een bokker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:18

Leuk idee!!

euhmmm

Ik wil heel bokt bedanken voor het leuke en informatieve jaar.
Ik heb weer veel lol gehad met verschillende bokkers en veel van anderen kunnen leren.

BEDANKT daarvoor

Hopelijk wordt 2013 ook zo´n gezellig jaar!

{:)

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:21

Goed idee! ik wil dan toch graag tanja(paardjuh) bedanken dat ik haar ook gewoon heb leren kennen! mocht een paar keer haar paardje rijden en zijn nu ook gewoon vriendinnetjes! :) Bedankt Tanja!

Kyarahh

Ik bedank meerdere bokkers, die me heel goed geholpen hebben met het leren wijken (naast de lessen), via filmpjes op HAW! :)

Ook wil ik bokkers PINK, Lindee, Venix en kimmieh0103 in het bijzonder bedanken, ik ken ze via bokt maar we zijn echt een leuke vriendengroep geworden, meiden waar ik altijd bij terecht kan :+:
Laatst bijgewerkt door Kyarahh op 20-12-12 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

KimD

Nou dan ik ook maar, ik bedank Jorinda (Jorinda_) & Claudia (Milan_lover) voor de leuke foto's die ze zijn komen maken van mijn knollen en de gezellige tijd! <3 & Jet (Ryjajejo), omdat ik dankzij haar de eigenaar ben van Reno, de mooiste, liefste, knapste man <3
Laatst bijgewerkt door KimD op 20-12-12 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:22

Wil de meiden van mn topic bedanken voor alle steun die ik gehad heb en altijd nog zal krijgen :+:
Thanks to: leó, car, loes, do :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:23

Bedankt MariekeA voor alle zaken die je rondom de promotie van het Gelderse Paard. De Clinniqs waren populair en super georganiseerd. Top.
Bedankt voor je gezelligheid en humor.

We missen je..

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:24

Ik bedabk 1 bokster ( in 2003 hier leren kennen), die ondanks ik weinig spreek momenteel, ontzettend voor afgelopen jaren :-)
Samen via msn een studie gedaan en diploma behaald. Uren brachten we daar door met onze inspectir gadget acties haha.
Nu is zij sinds 2 jaar een fantastisch mama en dr eigen gave bedrijfje, dat van die uren msn niks meer komt ( ik woon in t noorden, zij t zuiden).. Toch vergeet ik haar en dr vriend nooit meer!
Dus bokster ( je weet wel dat jij t bent als je t leest hihi), dank voor je wijsheden en wens jullue alle geluk!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:25

Ik wil Lindsey bedanken omdat ze zo'n lieve gezellige meid is waar ik altijd bij terecht kan en me hele goede adviezen geeft! :+:
Alle DZP-meiden voor de gezelligheid, mooie momenten en minder mooie momenten afgelopen jaar.
En mijn lieve bokkende nichtje, met wie ik onze nieuwe wekelijkse eet-traditie nog heel lang in stand hoop te houden!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:27

Ik bedank graag bokker CrazyFunky, omdat ik dankzij haar een geweldig paard erbij heb, en veel leuke mensen heb leren kennen hierdoor.

En voor de rest gewoon heel bokt.. :D Omdat bokt er is, als ik bokt nodig heb :')

LibertyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:28

Ik bedank gewoon heel bokt voor dit geweldige top-bokt-jaar! :D
Ik hoop dat er volgend jaar weer zo een leuk jaar komt.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:30

Bedankt bokker Cissy, dat je me spontaan aanbood me te helpen verhuizen met je trailer toen ik mijn relatie had beëindigd en gauw moest verhuizen!
En bedankt bokker Megs voor de fijne zomer met je lieve Paardje.

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:31

Ik wil graag bokker Jolineee bedanken dat ik haar paardje mocht overnemen. Hij is het beste wat me is overkomen!!! Bij deze Joline, bedankt!

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:32

Ik wil timokyana en meganx bedanken voor een mooi paard rijk jaar en de vriendschap die ik van hen gekregen heb!

OP naar nog veel jaren samen!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:33

Wat een super leuk topic!

Ik wil alle lieve bokkers bedanken die bokt altijd zo leuk maken (in een huiskamertopic) <3 Alle bokkers van het MB topic en van het Condoom topic, teveel om op te noemen :D Ook de gebande HP :(:)

Ook wil ik bokker Ilsemarie bedanken voor al haar tips en steun wat betreft een prive-situatie!

En natuurlijk alle bokkers van wie ik onwijs veel geleerd heb!! En dat zijn er ook veel te veel om op te noemen :D

En ik vergeet vást nog wel wat bokkers in het bijzonder.. Maar dat komt dan wel later! :D

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:38

Ik bedank (zonder dat ze het weten of ik hun ken ) bokkers Faniek en Winsel :o
Omdat door hun topics over konijnen , ik mijn dierenarts kon vertellen dat mijn konijn geen hersenbloeding had maar E cuniculi .
Daardoor geniet ik nu dus nog van mijn konijn , en zijn maatjes ook :D
Bij deze dus bokkers bedankt , zonder dat jullie het wisten hebben jullie mijn konijn zeker weten gered .
En ook mijn dierenarts heeft zich nadien erg goed ingelezen over EC ,
Hij vertelde later heel trots dat hij weer een konijn had gehad met symptomen van EC en daar direct voor had behandeld .

Ook wil ik heel bokt en het team bedanken voor het feit dat bokt er gewoon is .
Er is altijd wel iets leuks,moois,etc etc te lezen +:)+

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:49

Dankjewel :o

Ik wil Bokker Amsterdam_30 bedanken voor al haar verhalen en verder alle bokkers in haar topic o.a. Quartel.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:52

Ik wil graag bokker dtjebabey, joelleollie, MarlindeRooz, Kirstenvosje, __Lauraa, Lindee, Anne (pkmf), Greek, Lise_SL, Rachel_Chap en natuurlijk iedereen van de topics, bedanken voor alle gezelligheid hier op bokt, mijn verhaal kwijt kunnen, en alles eromheen :+: Bedankt!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:55

Ik wil Laura, de verzorgster van m'n shettepret bedanken voor het feit dat ze brutaal genoeg was om mij een pbtje te sturen toen ik een topic opende over Jerry.
Ik geniet zo van de foto's en verhalen die ze met m'n shet meemaakt. Een echte topmeid! Ondanks dat we wel eens onze miscommunicaties hebben had ik geen betere verzorgster kunnen vinden!
Dankzij haar ben ik dit jaar toch weer gaan denken aan rijden, en daardoor heb ik inmiddels m'n grote topper op stal staan. Ik snap nog steeds niet waarom ik ooit gestopt ben met rijden en voel me weer helemaal mezelf nu ik weer geniet op de rug van m'n grote vriendin.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:56

Wat een leuk idee, dit topic!
Ik wil graag alle bokkers bedanken die me wijzer hebben gemaakt in het topic over hoeven bekappen met de slijpschijf. Dank zij hen ben ik er gerust op dat dit goed gaat.

maria1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:57

Leuk idee!

Ik bedank Bokt omdat ik via bokt in contact kwam met Barendshoeve

&

Ik bedank Barendshoeve voor het paard van mijn dromen!
Laatst bijgewerkt door maria1991 op 20-12-12 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Mieke_Cunna

Ik wil Bokster Bellatrix bedanken voor aankomende kerst! Dankzei haar ga ik hoop ik eindelijk eens een ruzie loze tweede kerstdag doorkomen. :D

Ook wil ik Bokster Chath bedanken voor de verkoop van Bondai aan mij! Ben erg gelukkig met deze maffe kruising.

Ook bedank ik graag __PSM__ voor die geweldig fijne bosrit met de kar! Dat was echt zo leuk, fijn en gezellig.

En ik wil Sanowa bedanken voor het fijne ritje op haar Samantha!!

En alle meiden uit het Borderline topic, dames! Jullie zijn toppers!!! (Broccoli, Dott, Charlot)

Urbanus

Bedankt.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 22:59

NatasjavE schreef:
Bedankt MariekeA voor alle zaken die je rondom de promotie van het Gelderse Paard. De clinics waren populair en super georganiseerd. Top.
Bedankt voor je gezelligheid en humor.

We missen je..

Was ook het eerste wat in me op kwam. |(
Sluit me hier volledig bij aan.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 23:01

Ik wil heel Bokt bedanken voor alweer een leuk jaar met foto's, grappige verhalen, nuttige tips, mooie kunstwerken en foto's,.... Bedankt!