Ik probeerde mezelf net te bannen maar dat lukte niet. Ik krijg dit te zien: [phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php on line 4111: include() [function.include]: apc failed to locate ../forums//mods/tools/central-header.php - bailing [phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php on line 4111: include(../forums//mods/tools/central-header.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory [phpBB Debug] PHP Notice: in file /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php on line 4111: include() [function.include]: Failed opening '../forums//mods/tools/central-header.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear')
Fatal error: Call to undefined function bokt_header() in /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php on line 4119
Nu kan ik in principe ook prima werken zonder mezelf van bokt te hoeven bannen *ahum* maar weet iemand hoe dit komt en hoe dit opgelost kan worden? Ligt het aan mijn computer/browser of aan bokt zelf?
Hé, ik heb ook problemen met bannen. Maar dan zonder melding. Als ik in dezelfde internetsessie blijf, dan is de ban actief, maar sluit in IE af en ga dan (binnen de bantijd) weer naar bokt), dan kan ik er gewoon bij. Ik dacht dat het iets met mijn cookies te maken had, want ik blijf ook vaak niet meer ingelogd.