Ik ga proberen om alles te beantwoorden. Als er iets niet duidelijk is of ik vergeet iets, stuur dan gerust nog een berichtje 
Citaat:
Onder anatomie hebben we ondercategorieen en pagina's en volgens mij kan het daar iets efficienter ingedeeld worden:
Ademhalingsstelsel en stofwisseling zijn nu pagina's en zouden ondercatergorieen mogen worden zodat er weer andere pagina's zoals ''long'' ondergehangen kunnen worden.
Voor stofwisseling hebben we al een categorie spijsvertering, ik denk dat we daar de meeste artikelen wel in kwijt kunnen. Als er artikelen komen waarvoor dat echt een probleem wordt kunnen we misschien beter spijsvertering hernoemen. Het lijkt mij dat het wat veel wordt om spijsvertering en stofwisseling in aparte categoriën te zetten, zeker nu er nog zo weinig artikelen zijn.
Ademhalingsstelsel als categorie was inderdaad ook mijn plan, maar dan moeten er echt eerst meer artikelen zijn. Voor 2 artikelen een categorie maken willen we liever niet omdat je dan mensen een beetje blij maakt met een dode mus. Maar in de toekomst komt er wat mij betreft zeker een categorie ademhalingsstelsel.
Citaat:
De pagina's schouder, halswervel en spronggewricht horen mi onder de ondercategorie bewegingsapparaat
Eens met schouder en spronggewricht. Halswervel vind ik een twijfelgeval. Want wat doe je dan straks met schedel of tong of staart? Ik denk niet dat mensen dat gaan zoeken bij bewegingsapparaat.
Eigenlijk zou ik zelf liever een aparte categorie voor skelet zien en 1 voor spieren, maar ook daar geldt weer dat er op dit moment te weinig artikelen zijn. Vandaar deze tussenoplossing.
Citaat:
de pagina spierstelsel zou ook een ondercategorie mogen worden zodat er diverse pagina's met spiergroepen ondergehangen zouden kunnen worden, bv "halsspier", "buikspier"
In de toekomst ja, voor nu liever niet in verband met te weinig artikelen dus.
Citaat:
de pagina's musculus flexor digitorum en oppervlakkige buigpees zijn gelijk dus hier wrs een redirect?
De spier en de pees is niet hetzelfde, dus zomaar redirecten kan niet. Je zou eventueel de informatie kunnen herschrijven, en dan onder 1 titel zetten. Maar onder welke titel zetten we dat dan? Eigenlijk moet de titel in het Nederlands zijn, maar dan gaat nogal tegen mijn gevoel voor correcte benamingen in. Daarnaast weet ik voor een aantal spieren absoluut geen Nederlandse naam te bedenken dus dan krijg je een deel latijn en een deel Nederlands denk ik. Dat is ook niet ideaal.
Heb jij hier nog een goed idee over Ibonn?
Citaat:
Verder heb ik een aantal artikelen toegevoegd waaronder eentje over de schedel, is het mogelijk dat de afbeelding van de schedel die nu nog onder skelet staat, naar mijn artikel verplaatst wordt?
De plaatjes van de schedel kunnen imo best bij schedel en bij skelet staan. De schedel is immers een deel van het skelet. Dus je kunt die plaatjes ook in jouw artikel gebruiken 
Kun je hier wat mee?
Edit: ik zal je wijzigingen ook nog even nalopen op de Wiki.