Ja de titel zegt het wel denk ik.. Ik kan me nog gewoon inloggen en alles bekijken, alleen kan ik niet meer reageren, alleen nog in mijn eigen topics. Wat kan ik of een ander hier aan doen?
Je moet eerst 25 nuttige berichten hebben op paardgerelateerde fora. Deze kun je vinden onder het tabblad informatief. Daarna kun je je aanmelden bij De Kudde, via de link die je hier kan vinden: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F
merrylegs
Geplaatst: 12-12-12 12:23
bedoelt ze niet, dat ze op geen enkel topic meer kan antwoorden? want zonder 25 nuttige berichten kan je op de meeste fora toch wel reageren?
Als je nog geen 25 nuttige berichten hebt, kan je alleen reageren op berichten in de rubriek 'Informatief'. Dat is een vrij klein deel van Bokt, dus kan me voorstellen dat je op een heleboel (de rest van Bokt) niet kan reageren.
MarjoleinvdB
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-12 12:41
Ik kan die 25 nuttige berichten dus niet plaatsen... behalve in mijn eigen topics -.-'
Edit: laat maar, ik kan inderdaad alleen nog reageren bij informatief hahah.
Nieuwe gebruikers kunnen reageren op alle paardgerelelateerde fora. Maar alleen de informatieve fora tellen mee voor de kuddeposts, en daar moet je er 25 van hebben voordat je op de andere fora kunt reageren