Is er een bugje in bokt geslopen? De laatste 5 minuten heb ik geprobeerd mijn vaste HK topic te bereiken, maar dat lukt niet, want ik word steeds uitgelogd..... Het gebeurd wel vaker dat ik opeens uitgelogd word als ik aan het bokken ben, maar met 10x in 5 minuten begint het toch behoorlijk irritant te worden
Heb je je cookies al verwijderd? (http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Cookies_verwijderen) En zou het kunnen dat je een adblocker of virusscan hebt waarbij de beveleidigingsinstellingen hoog staan? En werkt dat niet: welke browser en welke versie gebruik je?
Anoniem
Geplaatst: 12-12-12 09:57
Cookies worden automatisch verwijderd als ik internet afsluit, maar heb ik nu nog een keer extra gedaan (geen effect, ik probeer dit nu voor de 2e keer te plaatsen, was alweer uitgelogd). Virusscan heb ik hetzelfde als gisteren, en toen had ik geen problemen met uitloggen. Adblocker gebruik ik niet.
Ik gebruik Internet Explorer, maar ik weet niet welke versie.
Dit zien we helaas vaker maar tegen de tijd dat we kunnen kijken wat er aan de hand is, heeft het probleem zichzelf meestal alweer opgelost. Erg moeilijk om het dan te fixen... Maar fijn dat het weerk werkt!