Een van onze leden kwam het volgende tegen in een van de topics op FZ.
VT'er schreef:persoon schreef:In HK's word er qua grofheid al wat meer toegelaten, gelukkig.. Maar ook daar gaan er soms dingen te ver. Ik was laatst in een topic aan het kijken, van vrijgezellen en ik dacht, ow leuk, ik ben ook vrijgezel, misschien kan ik hier mee gaan posten. Maar in de OP stonden hele grove dingen, waaruit bleek dat de groep heel hecht was en geen nieuwe leden dulden. Er stond duidelijk 'F*CK OFF' in. Ik heb daarna een mod GePB'ed hierover. Die gaf mij gelijk, maar deed vervolgens niets, want die HK stond al bekend om hun attitude naar nieuwe leden en het was beter om je daar niet mee te moeien en een andere HK te zoeken. Nah, toen brak echt mijn klomp. Beetje grofheid mag wel, als in grove humor, maar ik vond dit toch wel te ver gaan en vervolgens word daar niets aan gedaan, omdat het al een moeilijk groepje is en ze niet daarmee in conflict willen.
zou dat naar ons verwijzen??
persoon schreef:Het is inderdaad dit topic.
Door dat plaatje had ik zoiets van, nou, dan niet.
Ik was toevallig met een mod aan het PB'en en wees haar op dat plaatje. Ze zei dat er vaker problemen waren met die groep, dat ik maar beter een ander, gezelliger, HK topic kon kiezen, want deze dulden geen nieuwelingen. En of er nog iets aan het plaatje werd gedaan, nee, ze wilde er geen gedoe van maken
Ter verduidelijking, dat kwam op mij dus over alsof jullie een lastige groep waren, maar wat werd geduld omdat in ieder geval deze mod, geen conflict met jullie wilde aangaan. Ze zei letterlijk, zoek maar een andere HK, die gezelliger is, want dit is een hele lastige groep, die niet zo netjes is naar nieuwe leden.
En de betreffende topic waar t over gaat:
[HK] Vrijgezellen#15 De pandapunten lopen nog steeds op
Lastig naar nieuwe mensen??
We vragen graag iedereen het hemd van t lijf en zien ook graag een beeld van degene waar wij lief en leed mee delen. Niet heel vreemd toch?
Bovendien staat expres vermeld:
Ik ***** sta niet in voor de elektronische verzending van deze OP. Alles wat er in de OP staat is dus volledig uit verband getrokken. Tevens heb ik het niet zo nauw genomen om alles volledig op waarheid te laten berusten.
Dus sarcastisch? Ja dat zijn we absoluut.
Maar om ons dan gelijk als lastig te bestempelen. Beetje jammer