Verkapte marktadvertenties.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Verkapte marktadvertenties.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 02:40

Ik zie steeds meer topics voorbij komen die imo eigenlijk op Markt thuis horen. Als voorbeeld dit topic [ED] opvang gezocht *spoed* waar imo eigenlijk naar een plaats voor een paard gezocht wordt, maar omdat het "anders" verpakt wordt (als zoekende naar opvangadressen) wordt het niet naar Markt verplaatst. Of beter gezegt gesloten en naar Markt verwezen.

Ben wel nieuwschierig wat de bokkers hier nu van vinden. Moet dit toegelaten worden, of vind je dat zulke aanvragen gesloten moeten worden en naar Markt verwezen. Ergens vind ik het niet eerlijk naar diegene die ook een plek voor zijn/haar paard zoeken (gratis of niet) en die wel keurig hun oproep op Markt zetten ipv verkapt ergens op het forum. En waar zou het Modteam volgens jullie de grens moeten trekken. Zou een centraal topic met opvangadressen iets zijn???

NWDynamite

Re: Verkapte marktadvertenties.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 03:30

Ik denk dat dit soort (om het even grof te zeggen) mierenneukerij bokt aan het verpesten is. Maar dat is mijn mening...

rina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 13:59

Maar waarom is dit in jou ogen Mieren***kerij? (ik heb de bokt censuur uitstaan en weet dus niet wat die hiervan maakt :D ) En waarom verpest zon vraag Bokt in jou opinie???

Ik stel hier gewoon een vraag waarbij ik nieuwschierig ben hoe de rest erover denkt. En of "men" ook van mening is dat hier een regel aan verbonden moet worden of dat dit zo moet kunnen.
Als iemand een topic opent op het forum waarin echt naar een plaats voor een paard gezocht wordt, of een zadel, of wat dan ook, wordt hierop altijd gelijk het topic gesloten en verwezen naar Markt. Maar als iemand het een beetje slim inpakt kom je er wel mee weg.
Je moet niet vergeten Bokt is geen klein forumpje meer. En regels zullen er altijd zijn, en ook nodig zijn anders is je overzicht zo weg en krijg je een wildgroei aan topics die ergens niet horen. En dan moet je de gebruikers eens horen klagen. Ik heb in de jaren dat ik al op Bokt kom het forum zien groeien/veranderen. En vroeger was het, doordat het maar een betrekkelijk kleine groep was, niet zon punt een topic te openen om iets in aan te bieden. Maar met de hoeveelheid gebruikers die er nu zijn is dat toch geen optie meer lijkt me.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 14:03

Het zal mij echt geen reet interesseren.................

Feit is denk ik wel dat als je met spoed op zoek bent naar een opvangadres je eerder hier op het forum ervaringen hoort dan op Markt.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 14:04

Ik zie er niet een probleem in. Naast 'verkapte oproep' is het namelijk ook een vraag om tips, welke adressen benaderd zouden kunnen worden.

Persoonlijk vind ik niet dat er overal een regeltje voor moet komen, en alles zwart/wit gezien moet worden. Ligt ook een groot stuk aan hoe zo'n topic geopend wordt. Temmen kan altijd ;)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 15:02

Ik zie ook wel topics met een strekking van: "waarom kan ik m'n paard niet verkopen?" om vervolgens foto's te plaatsen etc. Ik vind het vrij vervelend, gewoon omdat er niet recht door zee duidelijk gemaakt wordt wat de echte bedoeling is.