Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sansje schreef:Ik onthoud me (overigens op persoonlijke titel) van stemming, omdat de term grof subjectief is en de grens voor iedereen anders ligt.
Prrrr schreef:Als mod? Tegen: niet te handhaven. Als je erg van grove opmerkingen houdt dan zijn er meer dan genoeg andere fora waar je je hart op kan halen. Waarom zou je op Bokt met die twee maten willen meten?
boedjang schreef:ik vind humor heerlijk, het hele leven wordt al zo serieus genomen, dus wat dat betreft mag er wel wat lol in hoor, maar niet iedereen heeft dezelfde soort humor, mijn vader heeft een ongenezelijke ziekte en daar maken wij met hem samen ook grapjes over, bijvoorbeeld de tandarts verzekering opgezegd want die heeft hij toch niet meer nodig.... of waarom koop je nou weer een nieuwe tv pa, zo blijft er voor ons niks over. Maar ja dat is onze humor, ook een manier om met zijn ziekte om te gaan, ik kan me voorstellen dat in andere gezinnen dit soort humor echt not done is.
WilmaBoy schreef:boedjang schreef:ik vind humor heerlijk, het hele leven wordt al zo serieus genomen, dus wat dat betreft mag er wel wat lol in hoor, maar niet iedereen heeft dezelfde soort humor, mijn vader heeft een ongenezelijke ziekte en daar maken wij met hem samen ook grapjes over, bijvoorbeeld de tandarts verzekering opgezegd want die heeft hij toch niet meer nodig.... of waarom koop je nou weer een nieuwe tv pa, zo blijft er voor ons niks over. Maar ja dat is onze humor, ook een manier om met zijn ziekte om te gaan, ik kan me voorstellen dat in andere gezinnen dit soort humor echt not done is.
super dat jullie dit kunnen!!!
breekt inderdaad het serieuze in het leven, en leert ook omgaan met hetgeen speelt
boedjang schreef:ik vind humor heerlijk, het hele leven wordt al zo serieus genomen, dus wat dat betreft mag er wel wat lol in hoor, maar niet iedereen heeft dezelfde soort humor, mijn vader heeft een ongenezelijke ziekte en daar maken wij met hem samen ook grapjes over, bijvoorbeeld de tandarts verzekering opgezegd want die heeft hij toch niet meer nodig.... of waarom koop je nou weer een nieuwe tv pa, zo blijft er voor ons niks over. Maar ja dat is onze humor, ook een manier om met zijn ziekte om te gaan, ik kan me voorstellen dat in andere gezinnen dit soort humor echt not done is.
nynke55 schreef:Humor? Absoluut! Grove humor, ja, af en toe, als het topic er zich voor leent. Maar een waarschuwing gaat tegengesteld werken, denk ik, kinderen gaan juist kijken als er staat; pas op, kan schokkende humor bevatten, oid.
Mijn optie staat er dus niet bij.
Fiebie schreef:nynke55 schreef:Humor? Absoluut! Grove humor, ja, af en toe, als het topic er zich voor leent. Maar een waarschuwing gaat tegengesteld werken, denk ik, kinderen gaan juist kijken als er staat; pas op, kan schokkende humor bevatten, oid.
Mijn optie staat er dus niet bij.
Hier denk ik absoluut dat je een punt hebt![]()
Daarom vind ik het 18+ gedeelte helemaal niet zo'n gek idee zoals Marcella ooit opperde.....![]()
Tuurlijk is het dan moeilijk te controleren of kinderen hun daadwerkelijke leeftijd invoeren, maar goed, tot hoe ver moet de controle gaan denk ik dan.
boedjang schreef:WilmaBoy schreef:
super dat jullie dit kunnen!!!
breekt inderdaad het serieuze in het leven, en leert ook omgaan met hetgeen speelt
ja fijn he, het is ook wel een hele fijne vent die pa van mij, hij was net het ziekenhuis uit waar hij het maar net aan had gered en toen kreeg ik dubbele longontsteking, staat hij daar gewoon mijn stal uit te mesten, dat is toch fantastisch.... nieuwe hobby wellicht voor je pa? , kreeg zelfs nog op zijn "kop" van stal eigenaresse, zeg pa van Sas wel ff netjes vegen hierna he, super toch om zo in het leven te staan.