Ff voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KirstenD1990

Ff voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 22:45

Hoii allemaal,

Omdat ik altijd zit te snuffelen naar info en leuke paarden ( en eigelijk vanalles ) dingetjes verwijst google me altijd naar bokt dus ik dacht laat ik mij ook eens aanmelden om ook te kunnen reageren.
Nou laat ik me dan even voorstellen..
Ik ben Kirsten ik heb een prachtige zwarte (word een schimmeltje) Welsh A merrie van 2,5 jaartjes jong haar naam is Starlight Sambuca of voor het makkelijke gewoon Star. en (eigelijk van me zus maar natuurlijk ook stiekem een beetje mijn kanjer) een knappe zwarte kwpn ruin van 13 jaar met de naam Timor.
Deze 2 kanjers delen alles samen, van hun stalletje tot hun voer, en zijn onafscheidelijk geworden.
Ze staan saampjes op een gezellige kleine pension stal met weilanden zover je kunt kijken.
En de hele winter staan ze overdag lekker buiten op ruime paddocks.
Onze kwpn-er staat al een tijdje op rust en me zus steekt al haar tijd in de kanjer om hem op te lappen en reist hiervoor stad en land af, nu eindelijk na al die tijd met een beetje succes, en mijn kleine meisje gaan we volgend jaar zomer beleren voor de kar.
Dan kunnen we lekker het strand op en de bossen in.
Dus mensen met veel ervaring met het beleren van pony's voor de kar zijn welkom, want ik wil het zo goed mogelijk gedaan hebben en niet zelf aan gaan 'kloten'
Nou ik hoop dat jullie genoeg weten over mijn paarden leventje :) /3