Hahaha ik lig echt helemaal in een deuk om de nieuwberichten op VP ga echt stuk om die rijmpjes van Sinterklaas Fijn dat Sinterklaas tijd kan nemen om de nieuwsberichten te verzorgen haha
De sint weet wel raad, Met al het nieuws wat op internet staat.Bij elk artikel een gedicht is zijn doel, Voor het ultieme sinterklaasgevoel
Haha sinterklaas is wel mysterieus. Er staat dat hij 77 berichten heeft maar we kunnen er maar 14 zien..
Sjors schreef:Wat is de naam van 'Sinterklaas' op bokt dan? Mwa, ik gok op Sinterklaas Gewoon even bij de berichten op VP kijken
Geryon schreef:Voorpagina? Weet niet Ben benieuwd wie sinterklaas is!Dat zal ik je uitleggen! Sinterklaas is een Meneer met een lange witte baard, die elk jaar op 5 december kadootjes brengt aan de meeste mensen in Nederland!
Mjetterd schreef:Sjors schreef:Wat is de naam van 'Sinterklaas' op bokt dan? Sinterklaas Leuk toch zo'n dag vol gedichten Met kerst verwacht ik uiteraard overal "ho ho ho" te zien bij alle nieuwsberichten
Ik weet niet of de kerstman ook op bokt zit.. denk het niet, die heet alleen maar van die elanden.. dat heeft niks met paarden voldoen
Het is leuk bedacht!Beter als dat woordenspel van een tijdje geleden met die punten,aaargh dat was echt irritant.