[IDEE] Meer aandacht voor 'Opsporing Verzocht'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KyaraMyBest

[IDEE] Meer aandacht voor 'Opsporing Verzocht'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 21:46

Heej Bokkers,

Hier op Bokt zijn veel mensen die op zoek zijn naar hun vorige (verzorg)paardje of misschien juist wel naar het verleden van hun huidige paardje. Deze mensen kunnen hun topic plaatsen in het forum 'Opsporing Verzocht'. Overigens top dat hier al een speciaal forum voor is!
Maar toch zijn deze mensen vaak lang aan het zoeken/wachten, als er überhaupt al een zinvolle reactie komt.

Daarom had ik bedacht dat het misschien een idee is om af en toe ook foto's uit het OV forum bij uitgelicht te plaatsen. Zodat dit forum meer in beeld komt en er ook meer reacties komen.
Want als je op de voorpagina ineens een foto van je paard of van een paard dat je kent ziet staan, ga je toch gauw even kijken. Terwijl je anders misschien nooit in het OV-forum komt.

Ik hoop dat mensen dan sneller (het verleden van) hun paard terug vinden en Bokkers elkaar nog meer kunnen helpen.
Wat vinden jullie ervan, ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Sieltjuh

Re: [IDEE] Meer aandacht voor 'Opsporing Verzocht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 22:48

Ik heb daar ook wel eens aan zitten denken. Het is zomaar sporadisch dat ik op dat deel van het forum kijk en denk dat er een heleboel mensen meer geholpen kunnen worden als het wat meer uitgelicht zou worden :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:01

Dat zou handig zijn, ik kijk daar om eerlijk te zijn niet echt vaak. :o

Oreade_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:02

Sommige mensen die ex eigenaar zijn willen misschien niet gevonden worden ...

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:03

Ik vind het ook een top-idee! het is inderdaad een beetje een weggeschoven onderdeel dat weinig in mijn aandacht komt, behalve als er soms eentje toevallig op de voorpagina komt :)

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 23:05

Als mensen hun topic in hun onderschrift zouden zetten zou dat al veel meer bekeken worden. :)*

Voorpagina is best leuk zo maar het word dan ook erg lastig om een keuze te maken,het zijn nu al zoveel topics die aandacht verdienen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 09:45

Meer aandacht voor opsporing verzocht vind ik een goed idee, maar niet door ze bij uitgelicht te plaatsen omdat dat volgens mij niet de insteek van 'uitgelicht' is :).

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-12 14:54

Dav schreef:
Als mensen hun topic in hun onderschrift zouden zetten zou dat al veel meer bekeken worden. :)*

Dat hoeft niet persé. Er zullen ongetwijfeld een aantal mensen zijn die zich aanmelden voor dat deel van het forum en verder weinig met bokt dien, of mensen die (net als ikzelf) heel weinig plaatsen en meer meelezen.

Op de voorpagina zetten vind ik wel een goed idee

KyaraMyBest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-12 16:56

Mjetterd schreef:
Meer aandacht voor opsporing verzocht vind ik een goed idee, maar niet door ze bij uitgelicht te plaatsen omdat dat volgens mij niet de insteek van 'uitgelicht' is :).

Ik zat bij het maken van dit topic ook al een beetje te twijfelen, want uitgelicht heeft eigenlijk een ander doel. Ik heb het toch maar neer gezet, maar een ander alternatief is natuurlijk ook prima!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 01:45

OV is inderdaad niet de insteek van uitgelicht. Sowieso staan er meestal maar weinig foto's bij dat soort topics.

Nu is het wel zo dat de voorpagina al uit zijn voegen barst van wie wat er allemaal op wil hebben: de actieve onderwerpen moeten ergens, uitgelicht, het nieuws... Een permanent plekje zal er dus niet in zitten. Maar er is vast wel een andere mogelijkheid. Laten we hard nadenken met zijn allen :)*

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:36

Het plan op zich is niet verkeerd, de vraag is inderdaad of 'uitgelicht' hier de goede plek voor is, ik ga eens even achter de schermen in de groep gooien hoe we eventueel wat meer bekendheid kunnen krijgen voor OV :j

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 09:38

.
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 19-01-25 00:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 18:25

Het idee op zich kan ik alleen maar toejuichen. Ik denk dat heel weinig mensen een vorig paard of een vorige eigenaar terugvinden.
Hoe het dan meer in de spotlights brengen? Moeilijk. Ik zit dan meer te denken aan een echte databank (vergelijkbaar moederloze veulens en pleegmerries), maar ik weet niet of daar tijd en ruimte voor is op bokt?

KyaraMyBest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-12 18:51

Fijn al die positieve reacties! Ik ben ook hard aan het denken voor een alternatief.

KyaraMyBest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-12 17:26

Misschien het nieuws alleen van de afgelopen twee dagen neerzetten, en dan daarboven/daaronder een stukje vrij maken, voor een foto uit Opsporing Verzocht. En als je dan op de foto klikt, je in het topic komt?